Het gevoel van 'iets' verliezen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetchocolate, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hallo dames,

Momenteel genieten wij van ons weekendje weg. Samen met schoonouders, zwager en de honden. Een VK die in de buurt is weet ik niet. Zit in Zeeland en het is echt ergens in de polder. De stad met ziekenhuis is hier 30min vandaan. Dus liever eerst advies gevraagd.

Sinds vanmorgen heb ik het idee dat ik telkens iets verlies met op staan. Echter, als ik dan mijn onderbroek voel is het nog gewoon droog, gelukkig. Heb wel wat meer afscheiding sinds 1 week ongeveer, ziet er gewoon witachtig slijmerig uit en ruikt niet anders dan anders. Moet sinds paar dagen meer naar wc, maar doet verder geen pijn.

Moet ik mij zorgen maken? Las wel dat kleine nu meer op mijn blaas drukt. Kleine is aan het indalen. Weet niet of hij nu volledig is ingedaald.

Kan ik wachten tot wij aanstaande dinsdag controle hebben of moet ik per direct 30 min met deze winterseomstandigheden op controle?

2. mugje

mugje Actief lid

28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je gewoon rustig af kunt wachten hoor tot je volgende controle. Als het echt vruchtwater zou zijn dan moet er ook iets in je ondergoed komen lijkt mij.
    Behalve als je nu echt alleen maar ongerust blijft zou ik langs gaan anders heb je niks meer aan je weekend!

Ik zou me er niet druk om maken maja ieder is weer anders!

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ja denk dat je gewoon kan wachten.
    waarschijnlijk wordt je afscheiding dunner wateriger. dat voel je ook.. (ondanks dat t dan nog niet in de onderbroek zit) ook kan door t zakken van de kleine er onder een bepaalde druk ontstaan waar door t zo voelt.

maar als je twijfelt moet op je hand blazen en kijken of er dan wat uit komt. denk dat als het vruchtwater zou zijn je cht meer zou moeten merken.

4. Controle lijkt me niet nodig, zelfs al zit er een klein scheurtje waaruit je wat vruchtwater verliest dan is dat nog niet erg. Als ze breken merk je het vanzelf en dan bel je de ambulance om snel in een ziekenhuis te komen.

5. Tese

Tese Niet meer actief

Je krijgt steeds meer last van waterige afscheiding. Ik heb bijvoorbeeld als ik in de ochtend opsta na een half uur een onderbroek die ik kan uitwringen, zo nat dat ie is. Is gewoon waterige afscheiding

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik zou me ook geen zorgen maken.
    Had de laatste weken toen ik zwanger was ook heel veel dunne afscheiding..
    Je kan idd ook op je handpalm blazen.. Als je dan iets verliest dan is het waarschijnlijk wel vruchtwater..

Lekker genieten van je weekend meis!

Deel Deze Pagina