Ik wil voor de kerst van deze stof een jurkje maken...zonder mouw maar hoe moet ik dit combineren? Welke kleur panty / maillot? Welke kleur laarzen? Wat voor een vestje/ kleur?
Ik zou het met een witte legging doen maar vind het ook meer iets voor de zomer Anders een huidskleurige panty en witte bolero?
ik vind het ook een "zomers" stofje en daardoor twijfel ik wel......maar ik vind hem wel leuk...kan hij dan niet voor de kerst?
Als je een jurkje maakt met bijv. spagetti bandjes, of een wat bredere band, dan is een witte bolero erg leuk daarbij. Leuke witte riem, huidskleurige panty, en witte instappers bij lange jurk, of witte laarzen bij wat kortere jurk. Stofje vind ik zowel in de zomer kunnen, als nu met de kerst.
Maar ik vind de combinatie met wit niet zo leuk met de kerst Iemand misschien voorbeeldjes hoe te combineren met een ander kleurtje? Grijze maillot? Bruine / zwarte laarzen? D-blauw vestje?
Moeilijk maar dan zou je al dezelfde kleur vest moeten hebben valt denk ik niet mee... En een ander stofje is geen idee? Zwart lijkt mij er niet mooi bij staan. Maar misschien vinden andere dat wel hoor
een iets donkerder vest? Ik heb dit stofje al gekocht maar ik kan altijd een ander stofje kopen en deze bewaren voor van het zomer.....Maar ik vind hem eigenlijk wel leuk
Anders met het stofje naar de winkel en kijken of het bij een vestje staat? Ik vind het stofje ook wel leuk hoor Suc6 in elk geval!
Een zwart jasje/bolero, huidkleurige panty en zwarte laarzen of pumps kunnen er ook prima bij hoor. Zwart kan in principe overal bij. Maar mocht je er een riem bij doen doe dan ook een zwarte riem. De kleur van je riem en je schoenen 'moet' je gelijk houden dat is het mooist.
Een mooi jasje of leuke bolero in een mooie donkere kleur (navy of zwart) Een mooie panty, huidskleurig of zwart. En - die mogen eigenlijk echt niet ontbreken - een paar mooie killerheels Persoonlijk vind ik een witte legging echt niet kunnen
Ben blij dat ik niet de enige ben. En niet alleen bij dit jurkje: never, nooit een witte legging. Zou verboden moeten worden . En wat iemand al zei: zilver staat hier mooi bij, grijs kan ook. Of gewoon zwart
Ik vind een witte legging ook niet mooi. En al helemaal niet in de winter! Ik las net ook ergens om het te combineren met witte laarzen maar dat vind ik eerlijk gezegd een beetje ordinair Ik zou het ook met grijs combineren. Een mooi grijs vestje/ bolero en een grijze legging met pumps eronder! Helemaal leuk! Vind het trouwens een erg mooie stof
Ik zou het met rood/wit combineren Leuk rood jasje erover, rode schoenen (in de aanbieding bij van haren ), brede rode of witte riem, rood of wit tasje erbij en een huisdkleurige panty
ik zie al wel leuke ideeen voorbij komen.....maar dat moet ik alles nieuw kopen .....ik zal nog eens even denken