Zwangerschapsbroek met band irriteerd.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 13 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik heb een super leuke zwangerschapsspijkerbroek bij H&M gekocht.
    Maar de rand van de broek bovenaan drukt steeds op mijn maag.
    Mijn maag is nu heel gevoelig en ik kan er moeilijk iets op verdragen.
    Ik vind het eigenlijk zowiezo niet lekker zo'n band om mijn buik, raar he?

Hebben andere merken dit ook, zijn die banden ook vrij hoog?
    Hebben meer mensen hier last van?

Tips voor fijn merk zwangerschapsbroeken?
    A.u.b. geen joggingbroeken ;)

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Bij de prenatal hebben ze ook spijkerbroeken...en pantalons volgens mij die aan de voorkant laag zijn en dus zonder band. Suc6

3. Niet meer actief

bij de miss etam hebben ze ook verschillende broeken met een band die ongeveer de helt minder breed is. Misschien is dat een idee?

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Vaak zit er in de band een elastiekje dat je kunt verstellen. Je kunt het misschien wat wijder zetten? En anders bij miss etam of prenatal kijken. Daar hebben ze heerlijke broeken.

5. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    O.k. bedankt. Voor de Prenatal moet ik even naar een andere stad vandaar dat ik die niet ken.

Kunnen meer mensen geen band om hun buik hebben?

6. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    In het begin kon ik het niet hebben, maar nu vind ik een buik tot boven m'n navel wel lekker zitten. Lekker zacht en warm.
    Die hele hoge kan ik zo ongeveer tot borsthoogte optrekken, dat zit voor geen meter en is geen gezicht :)

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier hetzelfde. In het begin heel vervelend, later juist lekker. Ik sloeg de brede band weer terug naar beneden. Dan zat het wel goed.

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik vind alleen zo'n hele hoge band lekker. Geeft ook een beschermend en knus gevoel ofzo.. :)

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wisselt wat, wat ik fijn vind. Als ik hem te hoog vind, sla ik hem ook wel dubbel, scheelt weer.
    Mamalicious heeft broeken met een lagere band ook. Kun je bij prenatal wel krijgen, o.a.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    in het begin vond ik het vervelend, later fijn en vanaf een week of 36 zitten de banden (hoe los ik ze ook zet) weer te strak ;) dus tja.. Op het moment dat ze niet lekker zitten sla ik ze terug en dat zit weer wel erg prettig.

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    vind het heerlijk zitten zo'n band om mijn buik. inderdaad lekker warm. Misschien als het straks 30 graden is dat ik daar wel anders over praat :)
    verder tenminste geen blote buik meer dus hoef niet steeds aan mijn shirtjes te trekken.

heb zelf ook 2 linnen broeken van vero moda. hier zit elastiek in dus die kan ik nog wel en hele tijd aan denk ik.. zit ook heerlijk. en geen positiebroek dus ook geen band.

12. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik vind die banden ook helemaal niks, heb ze in het begin wel gedragen, maar nu tegen het einde vind ze vresselijk, zit niet lekker voel me erg opgesloten erin!

13. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    moet eerlijk zeggen dat ik die band eerst ook nix vond maar toen mn buikje begon te groeien en het lekker bleef zitten vond ik het juist lekker zitten!

14. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    Ik heb ook een tijdje gehad dat ik die band veel te hoog vond zitten. Had inderdaad ook last van mijn maag daardoor. Wat ik toen deed is de band gewoon omslaan, dubbel zeg maar. Zie je meestal niks van, allees als je hele strakke shirts draagt, maar die heb ik toch niet.

15. Sijke

Sijke Bekend lid

Ik kan nu al niets meer hebben aan mijn buik, terwijl de baby natuurlijk nog erg laag zit.
    Sommige broeken hebben zo'n hele lekkere zachte (hoge) band, dat gaat dan nog wel.

16. Sijke

Sijke Bekend lid

Ik kan nu al niets meer hebben aan mijn buik, terwijl de baby natuurlijk nog erg laag zit.
    Sommige broeken hebben zo'n hele lekkere zachte (hoge) band, dat gaat dan nog wel.

17. michke1987

24 jun 2008
    51
    0
    0
    Ik vond het in het begin ook vervelend. vannaf maand 5 vond ik het pas lekker zitten. En nu pas ik ze niet meer. hihi.
    Het is wel een oplossing met dit warme weer om gewoon een legging te dragen en er een jurkje overheen. Die leggings zitten lekker los. En kan je nog lekker lang in groeien.

18. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Goed idee!
    Waar koop je een fijne legging? Hema of H&M?

19. michke1987

24 jun 2008
    51
    0
    0
    ik heb bij de miss etam twee leggings gehaald en een paar jurkjes maar ik denk dat je bij de H&M ook wel leggings hebt hoor.

Deel Deze Pagina