Geef niets hoor, ik begrijp het Ik ben in iedergeval al een ander mens dan afgelopen weekend dankzij de medicatie
Dank je wel! De visite was leuk. Merk na 2 pillen ab vaak al dat ik op knap dus zijn wel lekker wezen bowlen voor 1.5 uur lang. Was wel dood na t weekend maar zo leuk als t was haha.. Fijn dat de pijn minder is en je een paar uur hebt kunnen slapen. Doet al zoveel wonderen.....Was toen voor mij ook weer heerlijk. En indd als je erg moe ben kun je allicht even een uurtje bij komen en tukken in t hotel. Voordeel is dat t lang open is daar dus een uurtje kun je wel missen denk ik. Zolang je maar niet teveel over je grenzen heen gaat. Je bent nog maar net op geknapt dus teveel moet je ook niet willen. Ik voel me verder prima weer. Heb alweer 2 goede nachten door kunnen slapen en zit nu aan de laatste dag van mijn ab. Hopelijk blijft t nu weer voor lange tijd weg want dit is niks aan
Boze mensen aan de lijn is ook niet fijn! Hier zit de dokter ook stamp vol en kon gelukkig terecht de dag erna zodat ik toch nog gezien werd. De dokter schrok hier zelfs van mijn keel zo wit als mijn amandelen eruit zag. Ik snap dat je als assistent de patiënten eruit moet vissen die nog even kunnen wachten. Maar als je zoveel pijn hebt en gewone pijnstilling niet meer werkt vind ik wel dat je als patient gezien mag worden om geholpen te worden. In geval van ts een extra zware pijnstilling en in mijn geval ab icm ibuprofen bruis 600 mg. T lijkt mij iig een best pittig beroep omdat je als assistent vaak de lading ellende over je heen krijgt
Het is natuurlijk ook niet zo dat je dan niet gezien "mag" worden. Maar helaas kan het soms niet ivm drukte. Maar bij dit soort pijnklachten kan ik wel altijd een pijnstiller voorschrijven. Al kan dat natuurlijk alleen als het een "gewone" keelpijn is. Niet bij een ontsteking. Die moet echt gezien worden. Aan de hand van de klachten pik je dat er wel uit. Soms is dit werk niet zo leuk inderdaad. Als mensen zo boos worden. Boos omdat ze ziek zijn en graag een afspraak willen snap ik nog. Maar sommige kunnen zó onredelijk en onbeschoft zijn. En het lijkt met de jaren steeds erger te worden. Je moest eens weten hoe vaak ik bedreigd, gekleineerd en uitgescholden wordt. Dat is meer regel dan uitzondering. Tegenwoordig bijna dagelijks. Moet zeggen dat ik zo wel aardig op de hoogte blijf van de nieuwste scheldwoorden. Zo leer ik nog eens wat
Jezus. Vreselijk hoor als je gewoon je beroep uitvoerd en zo bedreigd wordt soms. Fijn om van een ass zelf te horen dat ze de klachten van een ontsteking er uit kunnen olukken. Mijn ontstekingen gaan altijd gepaard met witte aanslag in de keel.of op de amandelen en wordt er vaak gelukkig tussen gepropt als ze horen wat de klachten zijn.
Wat fijn dat je al 2 nachten goed hebt kunnen slapen! Daar knap je echt van op. Hier gaat het ook ietsje beter, heb de hele middag geslapen, en net wat gegeten, dat voelt goed. Mn stem lijkt iets terug te komen maar kost me zoveel moeite om te praten, ben meteen buiten adem, dus dat laat ik maar. Ik hoest wel hard en ook slijm op. Ik merk dat ik laat maar zeggen op m'n borst meer richting m'n keel een beetje druk voel met ademen, normaal zou ik me daar verder niet druk om maken en het per dag bekijken. Maar morgen is het vrijdag en dan weekend en zondag naar Disneyland. Zou dat tijd nodig hebben en horen bij het hoesten of moet ik naar m'n longen laten luisteren?? Stom hè...ik ga nooit zomaar naar de dokter en om nu weer te bellen vind ik best een dingetje. Maarja straks zit ik in Disneyland en blijft die druk/benauwdheid.. Ik lig nu in bad, en met die warme stoom lijkt het ademen beter te gaan.. Ik ga in iedergeval nog volop rusten de komende dagen.
Ja daar knap je heel erg van op. Slapen is ook t beste medicijn als je ziek bent he Wat betreft t hoesten......Dat je slijm ophoest is alleen maar goed. Betekend dat t goed los komt. Ik heb zelf geen ervaring met druk bij t ademen. Ik merkte wel dat ik heel snel stond te hijgen. Al was t maar met een kopje uit de kast pakken. Dat heeft echt 3 dagen geduurd wat langzaam weg trok. Maar als je t niet vertrouwd kun je natuurlijk altijd even de dokter bellen morgen voor advies en hun weten dan wel of je gezien dient te worden of dat t er gewoon bij hoort. Longfoto is zo gemaakt maar denk dat als je geen koorts hebt t allemaal wel mee valt. Hier ontstond de keelamandel ontsteking tijdens een verkoudheid die opnieuw op kwam zetten. En je stem.....die trekt wel bij. kostte mij ook een hoop energie om te praten
diclofanoc innemen, dit kan je ook bij de Etos/Kruidvat halen. Het zijn kleinere tabletjes, Scheelt weer, maar werkt beter dan ibuprofen.
Ik heb heel veel geslapen de laatste dagen, vrijdag nog even laten luisteren naar de longen en er was een prikdienst aanwezig, dus bloed even laten controleren op ontstekingswaarde. Was allemaal prima, waarschijnlijk gewoon benauwd omdat ik veel slijm ophoest. Dus gerustgesteld dat het vanzelf goed komt. Voel me echt stukken beter nu, m'n stem is ook redelijk terug, beetje schor nog en nog veel hoesten, al merk ik al dat het minder is dan gisteren, nu onderweg naar Disneyland, blij dat het allemaal goed gekomen is!! Bedankt ook voor je reactie elke keer, thanks!!
Fijn dat je bloed en foto in orde was. Nu met een gerust hart Disney onveilig maken. Veel plezier daar!
Ik vind het voornamelijk heel knap dat ze door de telefoon heen kunnen zien dat het viraal is. Terwijl ik bekend ben met angina. En dan vervolgens op mijn donder krijg dat ik veel eerder aan de bel had moeten trekken en had moeten langskomen. Ik ben 2x telefonisch afgedaan als uitzieken, is viraal. Toen ik uiteindelijk daar zat schrok zelfs de dokter hoe gezwollen alles was. Dus nee, dit is gewoon nalatigheid en maar op het virale gooien.