Dag Dames, Ik erger me altijd aan het vaatdoekje. Elke dag pak ik een schone uit de kast en zet hem droog en ongebruikt op het aanrecht. Als de doek eenmaal is gebruikt weet ik niet zo goed waar ik de doek laten moet.....dus hang ik de doek over de kraan heen (geen kijk overigens) Waar laten jullie de natte vaatdoek?
Hier gaat hij gelijk de wasmand in. Vind het anders zo vies! Ik gebruik voor de kleine dingetjes ook wel wegwerp. Sorry milieu politie...
Dit. Ik wil dat vieze ding niet op mijn aanrecht. Maak alles schoon met keukenrol en eens per dag even een sopje over het aanrecht en de tafel. Doekje gaat dan gelijk in de wasmand.
Iet wat fatsoenlijk gevouwen naast de kraan. Savonds na het eten over de cv in de keuken, kan die als we naar bed gaan droog mee voor in de was boven. Elke dag een schone!
Ik koop wegwerpsponsjes en allesreinigerdoekjes. Sponsje gaat na de schoonmaak van het aanrecht en gasfornuis elke dag de prullenbak in en de allesreinigerdoekjes gebruik ik dan voor als er eens iets vies wordt. Vaatdoekje vind ik een vies ding
Eh gewoon op het aanrecht, naast de kraan...heb verder ook niet echt een afkeer van een vaatdoekje. Voor mijn gevoel ben ik best fris en fruitig maar hier op zp voel ik me soms een smeerlap