Opper bitch

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jessa, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessa

Jessa Lid

6 jun 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 6 weken in verwachting :) ...
    En veranderd in een heuze opper bitch :D of is het terecht?
    Nee ik vind het helemaal niet leuk, en moet het toch echt even kwijt.
    Oke Oke laat ik het zo zeggen. als ik een krekel was geweest had ik de kop van mn vent eraf gebeten.
    Heel erg maar ik meen het ook nog.
    Kijk geen enkel gevoel komt uit de lucht vallen en de hormonen zullen hier zeker een grote rol in spelen.
    Maar ik heb zojuist z on knallende ruzie met mn vriend gehad dat ik serieus twijfel of ik nog wel een relatie met hem wil.
    Het volgende is namelijk voor gevallen,
    Ik ben vannacht bijna van mn graatje gegaan. Duizelig geweest en ik heb me heel raar slap gevoeld.
    Aangezien ik niet samenwoon en mijn partner dus vannacht in zijn eigen huis was samen met zijn zoon, voelde ik me even heel alleen.
    Want ik heb zelf ook een zoon die dus vannacht lekker in zijn bedje lag te slapen. Ik kon dus geen kant op.
    Ik ben de nacht gelukkig door gekomen. En heb sochtends gelijk mn vriend opgebeld om te vragen of hij samen met mij naar de huisartsen post wil rijden om even mijn bloed te laten prikken.
    En of hij even aan zijn ouders wil vragen of ze op zijn zoon konden passen.
    Antwoord , nee dat gaat niet want Pim is bij me en die kan ik niet abrubt wegdoen., en ik ga niet zomaar maar iets verzinnen waar ik plotseling heen moet.
    ?????!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Na deze opmerking ben ik ontploft!
    is hij niet goed bij zn hoofd geworden ofzo?
    Hoe kan je dit maken?
    Wat gaat hij zeggen op het moment dat ik moet bevallen en zijn zoon is bij hem?
    Wacht maar even , dat gaat nu niet want Pim is bij me.?!!
    Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo boos geweest ben.
    Terecht ? of hormonen

2. Isodora

Isodora Actief lid

4 jan 2010
    173
    0
    0
    Mijns inziens... compleet terecht. Wat een onzin zeg. En zo'n ventje kan ook best even mee. Ik geef je helemaal gelijk.

3. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beide.
    Denk ik volledig terecht dat je boos werd, maar waarschijnlijk werd je extra boos door de hormonen.
    En als je niet zwanger was geweest had je misschien wat rustiger gereageerd en gezegd dat je eerst iemand anders zou proberen.
    Waarschijnlijk heeft hij het ook niet zo tactvol gebracht...

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    O ja volledig terecht! Ik ben op het moment ook niet te genieten maar mijn man heeft daar tenminste nog iets begrip voor, al is het helemaal niet leuk...

5. eyvie

eyvie Lid

7 mrt 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het ook wel 2 kanten hebben.
    Jullie wonen niet voor niets niet bij elkaar.
    Ook zijn jullie ene stel, jullie kunnen niet 100% op elkaar rekenen, jullie hebben jullie eigen leven, eigen dingen.
    Als jullie samen zouden wonen was het misschien anders.
    En tja hormonen...

6. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Pioen! We gaan precies tegelijk op!

7. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Nou daar hoef ik echt niet zwanger voor te zijn om daar eens flink boos over te worden hoor!!! Sorry maar wat een l*l

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Waarom wonen jullie nog niet samen?
    Ik was vandaag minstens zo boos.
    Hij kwam een uur te laat. Ik ging te keer alsof ik zn moeder was en hij 9 ofzo...:S

Maar ik vind dat ie heus wel even mee had mogen gaan met je.
    ZIjn zoon had ook best meegekund trouwens, dat had een mooi compromis geweest.
    Aan de andere kant... Wij zijn allemaal hormonsters hier he... Misschien aan niet zwangere vrouwen vragen? hihi

Xx

9. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Daar zou ik ook boos over worden als ik niet zwanger was. Dat manneke kan toch best even mee naar hap.

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hormonen...ik vind het wel een erg heftige reactie, vind een duizelig gevoel en dus evt je ijzer laten prikken? ook totaal niet te vergelijken met een bevalling.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik vind je reactie ook nogal heftig, sorry. Ik snap best dat je schrikt e.d. maar om nou zo boos te worden :(
    Ook ik vind het totaal niet te vergelijken met een bevalling.

12. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    toen ik de titel van het topic las dacht ik ff...."u rroept mij?"...hihihi...want ik voel me ook vaak een bitch nu met al die hormonen in me lijf!!

maar ff als reactie op je verhaal...
    TERECHT!!!!!
    ik kan hier zoooooooo boos om worden....een man die alleen en dan ook alleen maar alles om zijn kind kan laten draaien!!

mijn ex was ook zo...
    alles draaide om zijn zoon...
    er golden in MIJN huis zelfs speciale regels voor zijn zoon t.o.v mijn kids!!!
    want hij zag hem maar 1x in de 2 weken!??
    het kind was zooo strontverwend en speelde ons ook echt tegen elkaar uit als ie zijn zin niet kreeg....

ben echt oprecht blij dat ik van HEM en van ZIJN kind af ben!!!!

ik zal je vriend hier eens heel duidelijk over aanspreken dat dit OOK zijn kind is!!!
    welliswaar in wording,maar dat moet geen verschil maken!!!

en al was je (nog)niet zwanger geweest...
    je bent GVD zijn vriendin en dit is toch geen smoes!!!
    wat een gemene opmerking!!!

succes meid!!

13. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    lastig he die hormonen :) heb er zelf ook last van. Ik ben net getrouwd, direct gaan samenwonen na onze huwelijksreis en ook nog eens zwanger geworden tijdens onze huwelijkreis..

Dus dan is het soms heel lastig onderscheiden of je last hebt van je hormonen, of dat je ook zo boos was geworden als je níet zwanger was..

Overigens was ik ook zo boos geworden, hoor. Maar sinds mijn zwangerschap (en dus ook sinds we samenwonen) ben ik errug vaak boos op mijn man. Maar wie zal het zeggen, hormonen of terecht? Misschien allebei. Maar idd kunnen de hormonen je reactie beïnvloeden/versterken.

Ik zou alleen nu geen beslissingen maken over het beëindigen van je relatie. Als ik dat namelijk had gedaan.. waren we al 10x gescheiden, maar ook weer 10x bij elkaar terug gekomen...

Maar ik leef met je mee.. !!

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik denk dat ik ook heel boos had geworden hoor als mijn man zo had gereageerd.
    Wij moesten afgelopen donderdag ook met spoed naar het ziekenhuis. Hij was op zijn werk en ik had Megan bij me en er kwamen mensen voor iets in mijn huis.
    Ik kon dus eigenlijk helemaal niet weg.......
    Mijn man zegt: je belt nu het ziekenhuis en we gaan gewoon. Bel je ouders op om op te passen en we gaan!
    Mijn ouders komen vanuit Lelystad naar Zandvoort toe!

Als je zo kort zwanger bent kan het vanalles zijn waardoor je niet lekker bent en zeker een reden om langs de HAP te gaan.

Zou even goed door spreken hoe jullie dit de komende tijd kunnen gaan doen.

15. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het tikkeltje overdreven, dat je boos word kan ik wel begrijpen maar om gelijk te denken dat je misschien niet verder wil met je vriend vind ik iets wat vreemd.

16. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Kan me wel voorstellen dat je zelf niet wou rijden als je je zo slap voelt.
    Ik had het afgelopen nacht ook, denk een beetje een combinatie van druk bezig geweest te zijn en de warmte.

Ergens vind ik het ook wel terecht dat je boos wordt als je vriend zegt dat hij heus niets gaat verzinnen om weg te komen? Weten zijn ouders dan niet dat jullie een relatie hebben ofzo? Het is toch niet iets verzinnen als je vriendin zich niet lekker voelt en vraagt om naar de ha gebracht te worden?

Ik zou dus ook boos worden om die opmerking.

17. me83

me83 Niet meer actief

miss is je mannetje er meer van uit gegaan dat het flauw worden erbij hoort? en dat hij dacht het zal wel niks zijn ofzo..idd had de kleine uiteraard best mee gekunt naar de ha

tja hormonen.. krijg het idee van de drank maakt meer kapot .. maar dan de hormoonversie hhahaha

jij kan er ook niks aan doen als je last hebt van hormonen..maar vind je reactie dat je niet weet of je bij hem blijft wel erg impulsief.

het komt vast goed.. praat erover als je rustig bent en vertel hem hoe je je voelt en hoe het is als hij zo reageert.. tis vaak onbegrip van mannen uit. succes

18. Linana

Linana Niet meer actief

Ik vind het terecht. Je bent niet in je eentje zwanger maar met zn tweeen lijkt me.
    zijn zoontje had best even meegekund....
    Ik was ook ontploft hoor ;)

Moet zeggen dat ik de laatste tijd ook wat sneller ontplof dan normaal en ik ben nu 5,5 week zwanger. Ik heb zo'n vermoeden dat die opper bitch symptomen erbij horen :D

Deel Deze Pagina