hallo, Ik heb een vraagje. Ik ben nu 15weken en 1dag zwanger, maar ik heb z'n last van buikpijn. Het komt iedere keer met vlagen, waardoor ik dan toch ff heb '' ik moet zitten anders wordt ik gek!'' ook voel ik me heel erg moe en heb brandende ogen. Wie weet wat ik hier aan kan doen? en heeft dit misshien met de groei te maken van me buik? liefs Lieverdjuh...
Heb je geen blaasonststeking? Ik weet wel als ik dan plaste had ik de tranen in mn ogen staan, opzich niet van pijn maar een lichamelijke reactie ofzo.
Nee, het is geen blaasontsteking. Het zijn gemene krampen. En me ogen doen echt pijn van de moeiheid maar kan ook niet slapen.
Voelt het aan als darmkrampen of meer ongesteldheidspijn? In het geval van dit laatste zou ik morgen toch even de verloskundige bellen.
Of bandenpijn, maar het zou niet zo zeer moeten doen dat je er niet van kan slapen... idd even je vk bellen!
Ik heb rond die tijd ook heel erg last gehad van buikpijn. Heb er ook wel eens wakker van gelegen... Bij mij was het ook geen blaasontsteking. Het schijnt erbij te horen. Ik ben toen wel naar HA geweest en heb de VK gebeld. Zou ik als ik jou was ook wel even doen, maar waarschijnlijk is er niks aan de hand...
Nee, idd. Maar het is zo''n irritant gevoel. Het is ook geen ongesteldheids gevoel... En heb het niet heel de dag...maar af en toe ineens heel erge harde gemene steekjes. Als ik er morgen nog last van heb zal ik mijn vk bellen. Maar ik denk dat mijn vk zal zeggen dat '' het meer met de groei te maken heeft.''
De baarmoeder kan rond die tijd van de zwangerschap ook wel eens pijn doen omdat het inderdaad groeit en overal tegen aan drukt, maar dat doet niet gigantisch veel pijn. Morgen gewoon effe bellen denk ik.