Rugpijn

Discussion in 'Gezondheid' started by Robin88, Aug 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Robin88

Robin88 Actief lid

Jun 10, 2011
    476
    0
    0
    Sinds een aantal weken heb ik last van rugpijn. In het begin alleen met tillen maar sinds een week of 2 ook met lopen etc. Heb ik 10 minuten gelopen of doe ik wat in huis ben ik daarna doodmoe en voelt mijn rug alsof er iemand overheen is gereden.
    Nou ben ik vandaag bij fysiotherapie geweest (op aanraden van mijn verloskundige) en daar kreeg ik te horen dat ik toch moet wandelen en rustig aan dingen moet doen. Alleen krijg ik als ik toch doorga als het pijn doet zo een buikpijn :( Ik krijg ook oefeningen om mijn spieren te versterken en ik hoop dat dit gaat helpen, maar ik maak me toch wel zorgen om die buikpijn. Dit is toch niet normaal of wel?

2. Cos

Cos Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    2,687
    0
    0
    Ik heb zelf bekkeninstabiliteit en rugklachten. Ik doe nog wel gewoon dingen. Rust roest toch. Maar wel op aangepast tempo dus ik loop niet snel ik ren niet een trap op. Gewoon een versnelling lager.

Doe ik veel te veel krijg ik veel harde buiken. Dat is een seintje om iets rustiger te doen.

3. Robin88

Robin88 Actief lid

Jun 10, 2011
    476
    0
    0
    Oke dus eigenlijk op het moment van de buikpijn gewoon even neerploffen en wachten tot het over is, en daarna weer rustig aan de gang. Wil ook absoluut niet de hele tijd op mijn kont zitten want dan zit ik mezelf alleen maar in de weg. En aangezien ik nog 18 weken moet....:)

Share This Page