Auto frustratie

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Gul83, May 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gul83

Gul83 Bekend lid

Apr 22, 2010
    564
    27
    28
    Ik word langzamerhand erg gefrustereerd om zoonlief die een auto obsessie heeft. Wij kunnen al een tijd niet normaal naar buiten omdat hij dan alleen maar in de auto achter de stuur wil spelen. We kunnen niet fatsoenlijk buiten wandelen of spelen. Vaak probeer ik toch om even te wandelen maar dan wil hij gelijk op getild worden en dat is niet zo fijn nu ik zwanger ben. Ik liet het eerst ook toe omdat ik hoopte dat hij dqn snel uitgekeken zou zijn op de auto maar het gaat nu ruim 3 maanden zo. Wie o wie heeft DE tip om hem te interesseren in andere dingen. En wie heeft dit ook meegemaakt. Ik hoop zooo dat het vanzelf over gaat :)

2. kimv

kimv Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,055
    0
    0
    Loopauto geven? of zo'n elektrische auto. Nee geen tips hier moeten auto bussen en vrachtauto's ook altijd gedag gezegt worden ook als ie gaat slapen. Hier word ook de hele dag met auto's gespeeld.

groetjes kim

3. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ja misschien is zo'n loopfiets/auto iets? Ik zag gisteren toevallig een kindje met zijn moeder wandelen die had een soort motortje met van die hele brede banden, waardoor dat ding erg stabiel was en hij gewoon kon stappen/ lopen....die heb je vast ook wel in auto-versie?

Verder herken ik het wel bij het zoontje van mijn nichtje. Die wordt midden in de nacht wakker en roept dan: auto wijen en hop paadje hop (hij zit altijd bij 'opa' achter het stuur van de auto en van mijn broer heeft hij een houten hobbelpaard gekregen)....mijn nichtje wordt er gek van....

4. Gul83

Gul83 Bekend lid

Apr 22, 2010
    564
    27
    28
    Thuis zit hij ook vaak op zijn loopauto. Maar buiten hoeft hij hem niet. Dan wil hij perse in de grote auto :s Hij zegt nog erg weinig maar auto kent hij al in het turks en nederlands :). Als we naar buiten gaan controleert hij ook of ik wel de sleutels heb gepakt nadat ik een paar keer heb gezegd dat ik de sleutels niet bij me had.... Zo'n auto op accu lijkt mij ook wel leuk maar ze zijn allemaal vanaf 2 jaar. Ik denk niet dat hij bij de pedalen komt. Ga toch wel even proberen in een speelgoedwinkel. Bedankt voor de tips.

Share This Page