Gtst

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Xavv, 30 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43
    Na een bbz in augustus nu weer voor het eerst echt bezig met zwanger worden.. ik ben nog niet ongesteld geweest na mijn bbz.. vorige week voor de tweede keer ovulatietest gedaan deze was positief. Afgelopen dagen flink geklust dus.. merk dat ik onzeker ben en vooral geen zin heb in altijd te temperaturen enz.. maar merk ook dat ik hier wel naar toe getrokken word.. begin dit jaar afgesproken om te zien waar het naar toe gaat.. maar zo vanzelfsprekend is het helaas niet meer..

Nu gtst kijken en t raakt je nu zo.. je word lekker op de feiten gedrukt..

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

heftig sterkte ermee...

maar om ontopic bij gtst te blijven... wie is er zwanger? mis ik iets?

3. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43
    Nog niemand😛 Aysen en Sjoerd gaan weer proberen zwanger te worden

4. Ik had het ook hoor! Wij zitten inmiddels al láng niet meer in de MMM, maar ik werd écht boos toen Noud aan Aysen vroeg waarom ze geen echo's en puncties wilde etc. 'want ze wil toch een kind?'. Het klonk zo makkelijk, zo van; dat doe je even en dan komt het wel goed. Alsof je die stap zomaar even zet, zonder nadenken het ziekenhuis inloopt en alles maar ondergaat. Alsof je dat van de ene op de andere dag even beslist en meteen maar even een heel trajectje inplant en daarna vanzelfsprekend zwanger eindigt.

Maaaar, ik realiseer me ook wel dat als ze dit onderwerp niet kunnen behandelen, ze geen enkele verhaallijn meer kunnen schrijven. Bij elk onderwerp zijn er tig mensen die erdoor geraakt worden; kanker, ALS, misbruik, automutilatie, noem maar op. Maar toch, ik voel hem al aankomen en ik hoop dat, als ze het dan toch in de verhaallijnen hebben verwerkt, ze dat in ieder geval een beetje realistisch hebben gedaan..

Deel Deze Pagina