keertje overslaan?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door rocketscience, 26 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.273
    3.239
    113
    Vrouw
    Mijn zoon is donderdag 1 jaar en krijgt nog 2 keer per dag borstvoeding (sochtends bij wakker worden en savonds voor het naar bed gaan). Nu ga ik binnenkort een hele dag weg en ik kan hem de ochtendvoeding nog wel geven maar de avondvoeding voor het slapen gaan niet. Kan het denken jullie kwaad voor zoon om dat over te slaan?

Hij eet en drinkt verder voorbeeldig gedurende de dag, de borstvoeding is echt voor erbij, zijn rustmomentje bij mama. Ik wil graag zo lang mogelijk bv blijven geven en zal dus ook wel kolven later die avond. Maar ik vraag mij vooral af of het kwaad kan voor zoon om het een keer over te slaan? Heb het nog nooit overgeslagen namelijk.

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn dochter is 16 mnd en krijgt nog s middags en s avonds voor het slapen. Ik werk 2 avonden per week en dan geef ik ook geen bv. Fles wil ze niet dus dan doet ze het zonder.. al vanaf 8 of 9 mnd.

3. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.273
    3.239
    113
    Vrouw
    Oh fijn te horen! Ik heb het nog nooit hoeven doen dus vandaar dat ik er over twijfel :)

4. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb rond die leeftijd vaker overgeslagen s 'avonds. Volgens mij merkde hij het niet eens, had al een gevoel dat hij het voor "gezellig bij mama liggen" deed dan heel veel honger hebben.

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Is hier regelmatig goed gegaan! Soms dat er dan eerst niet geslapen wilde worden doordat er dus een ander 'slaapritueel' was, maar goed... Dat komt niet door de bv zelf maar door de gewenning! ;)

6. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Hier is het anders om zoon is nu 18 maanden en ik werk 3 dagen en dan krijgt hij ochtend vroeg en dan pas avond weer

Normaal thuis ook nog de eind ochtend en middag en zo valt hij ook in slaap maat bij me man dan krijgt die dus niks en die gaat naast hem liggen slaapt die ook wel maar duurt iets langer en gaat san ook echt jammeren maar een fles nooit gewild een speen al tijd niet

Qua voeding merk ik ook niks hij eet dan wel beter op een dag zonder bv maar hij vraagt er zelf echt om gaat aan me trui plukken en zeggen die en maakt dan smak geluiden zo lief laatst gaf die een kusje mwah hahaha

Deel Deze Pagina