Combiwagen Kees Delta 3 is een lichtgewicht wagen met een aluminium frame. hij is voorzien van 360 graden blokkeerbaar zwenkwiel aan de voorzijde en verstelbare duwer. * inclusief reiswieg * dekbedovertrek * adapterset voor maxicosi * voetenzak voor de wandelwageninzet * regenhoes De reiswieg is maar voor 1 kindje gebruikt en die heeft er ook hooguit een keer of 20 in gelegen ( Ik gebruikte vaak de maxicosi op de kinderwagen) De wandelwageninzet is door mijn zoontje ca 1 jaar gebruikt en mijn dochter een maand of 4 nu. De wandelwagen is in prima staat ,maar aangezien we ook een quinny zapp buggy hebben kiezen we daar nu voor. De reiswieg is echt helemaal picobello De wandelwageninzet heeft een paar hele kleine gebruikerspoortjes Al met al een prim a wagen die nog heel goed een ronde mee kan. Hij mag weg voor 50 euro Bekijk bijlage 175997
Ik heb wel intresse. Is hij makkelijk inklapbaar en neemt hij weinig ruimte in? We hebben nl een kleine auto. Ik wil het nog ff met m'n man overleggen. Hij werkt in Zwolle, zou hem zo kunnen ophalen.
Hij is heel makkelijk inklapbaar. Hij paste in onze oude kleine auto wel, maar in onze huidige auto moet wel het voorwiel eraf ,maar dit gaat heel makkelijk doormiddel van een draaischroef.