Waar het beste babyspulletjes kopen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dannel, 23 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dannel

Dannel Lid

30 jan 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Aan het weekend is bij ons een grote babyspullen-shopping-tour geplant. Ik kom zelf niet uit Nederland en vroeg me af waar men hier het beste kan shoppen? Waar is het goedkoop maar waar krijg ik ook leuke spullen?

Waar hebben jullie zo geshopt en wat vonden jullie handig? Babydump? Prenatal? Babypark? Ik zelf zit in Zwolle waar men op zich overal een komt met een beetje reistijd maar volgens mij heb je ook overal dezelfde winkels... dus laat maar horen wat jullie zo vinden - ik ben heel benieuwd!

Groetjes Dannel

2. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat heb je nodig? Zelf geshopt voor de baby bij de Ikea, babydump, via internet en marktplaats.

3. Melief

Melief Niet meer actief

Prenatal vind ik kwa service en kwaliteit echt heel slecht maar ze hebben wel veel leuke spulletjes.
    Babydump zijn we 1 keer geweest maar toen wisten we nog niet wat het was dus alleen wat rompers gekocht en daarna wat via internet besteld.

Lakentjes ed heb ik allemaal bij de Hema vandaan!

Veel shopplezier!

4. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Ik vind babydump een super service hebben en niet duur.
    Die in zwinderen heeft heel vriendelijk personeel

5. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker overal heen gaan :D

Ik heb vooral veel gekocht bij Hema, Prenatal, Babypark.

Veel online gekocht bij babydump, noppies en tal van andere websites die hadden wat ik wilde hebben (bijvoorbeeld een draagzak bij babybij.nl'

6. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    babydump en hema. en af en toe nog wat bij prenatal.
    babydumo heeft heel veel en goede service en prijzen.
    Wij hebben daar de kinderwagen besteld, je krijgt cadoos hoeft niet aan te betalen en word geleverd wanneer jij dat wilt. ideaal.

ik heb niet zulke goede ervaringen met de service van prenatal en ik vind ze ook erg duur.

7. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Babydump(.nl),
    Prenatal(.nl),
    Babypark(.nl),
    H&M(.com),
    Hema(.nl),
    Bijenkorf(.nl),
    Wehkamp.nl,
    Zara,
    Kruidvat,
    Etos,
    en verschillende kleinere webshops.

8. Dannel

Dannel Lid

30 jan 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal!

Nou ik heb nu vooral de kleine dingen nodig, rompertjes, kruiken, slaapzakjes, leuke dingetjes voor de kinderkamer misschien nog, maar meubel en grote dingen heb ik idd ook allemaal met marktplaats en aanbiedingen op internet gekocht.

Prenatal leek me heel duur... de verkopers zijn wel heel aardig en behulpzaam ten minst in Zwolle en Almere maar toch te duur

Heeft iemand ervaring met Babyhuis Wierdsma of Babypark?

9. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ik vind dat de babydump erg veel keuze heeft en ben daar prettig geholpen. ( kijk zelf lekker rond en als je hulp nodig hebt,verkoper aan jas trekken, vond ik erg fijn)

10. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    babypark heeft wel redelijk service maar vond ik ook niet niet goedkoop. je kunt voor goedkoop het best naar de babydump

11. Luja

Luja Niet meer actief

Babydump en ikea!!!
    Prenatal ben ik deze zwangerschap niet geweest omdat alles wat ik nodig had bij babydump goedkoper was. En de slaapzakken/dekens enz van de ikea vonden wij erg leuk.

En ikea heeft wat ons betreft de fijnste slabbertjes en spuugdoekjes :)

12. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.231
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik lees veel positieve verhalen over baby-dump hier op zp.
    Verschil in prijs tussen baby-dump en Hema (heb het nu over kleertjes) is voor de losse dingen zoals een shirtje en rompertje niet groot. Bij de Hema hebben ze wel vaak een 5-pak rompers voor bijvoorbeeld 10-12 euro. Het nadeel aan die 5-pakken vind ik dat het specifiek voor een jongen of meisje is (weet je al wat er in je buik zit?)
    De kleertjesvan de Prenatal vind ik leuker maar daar betaal je gauw een euro meer voor een shirtje (en als je veel nodig hebt dan loopt het verschil aardig op).

Je kunt natuurlijk even via de webshops vergelijken en kijken wat je aanspreekt.
    Veel shopplezier ;)

13. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik ben ook echt een babydump fan, prenatal vind ik ook qua service bagger.. maar ze hebben we leuke dingen en vaak afgeprijst. Babypark vond ik erg duur. Verder inderdaad hema en kruitvat en op internet vind ik babywalz erg leuk.

14. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Babydump, prenatal en via internet bij mamaloesbabysjop

15. Dannel

Dannel Lid

30 jan 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super! Dank jullie wel! Dan ga ik naar de babydump en dan idd zien of nog ikea of Hema in de buurt is. Ik heb er nu al veel zin in...

Deel Deze Pagina