Luiertas Cowboysbag, welke?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door yvonne1977, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvonne1977

20 feb 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op zoek naar een luiertas. Het liefst wil een een gewone leren tas van Cowboysbag. Vraag alleen is, welk type is handig? Type The Bag is er in twee maten. Welke maat adviseren jullie?
    Bedankt!

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Haha! Ik lees mee :D

3. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ik heb (niet als luiertas) een cowboybag, the bag. En dan die grotere. Gebruik hem soms als luiertas, gaat een heleboel in!!!
    Dus, gewoon doen :).

4. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik heb hem ook, niet de grote variant overigens.
    Ik was ook op zoek naar een luiertas, maar wou niet met veel kleurtjes. Gewoon een degelijke, leren tas waar manlief ook mee rond kan lopen.

Het is de zwarte geworden, handig want je wil hem nog wel eens op grond zetten. Ik heb hem nu al 2,5 jaar in gebruik!

Ik ben er heel tevreden mee. Moet wel zeggen dat de ritsen nu stuk zijn, ze kunnen nog wel dicht, maar de stof is gescheurd bij het ijzer van de rits zeg maar. De grote rits en een klein voorvakje.
    Zit te twijfelen om hem te laten maken of een nieuwe tas.

Er past een heleboel in! Ik denk dat ik hem af en toe iets te vol heb geladen en daarom de ritsen het hebben begeven.
    Ik neem altijd mee een luierbewaarzakje, klein doosje met doekjes. Eerder gingen de fles erin, voeding, reserve setje kleding in het binnenvakje. Ik heb ook wel eens de digitale camera erin zitten!
    En dan is er nog ruimte genoeg over. Jassen, vesten, alles prop ik erin...

Ruimte genoeg dus, en ook handig, in die kleine vakjes zitten de sudocreme, rozijntjes en klein spul...

5. yvonne1977

20 feb 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, dus The Bag wel wel een handig type. En ik begrijp dat de grotere versie ook handiger is, zeker als je de ritsen een beetje wil besparen;).

6. Kaarr

Kaarr Actief lid

23 jul 2010
    168
    0
    0
    Grappig dit onderwerp. Ik werk namelijk in een winkel waar we de Cowboys Bag, Type THe Bag verkopen. Er zijn al regelmatig klanten geweest die hem kopen om als luiertas te gebruiken. Ik raad absoluut aan om de grote te nemen. Als de stof rond de ritsen scheuren is dit het gevolg van overbelading en heb je hier geen garantie op:)

Deel Deze Pagina