welke duowagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mabidami, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    helllllup!!!!
    ik heb een probleem. een tijdje terug hadden we een duowagen tandem. in 1 woord waardeloos. zo ontzettend zwaar en kreeg na een stukje lopen ontzettend last van mn bekken.
    nu hebben we deze verkocht en een fietskar gekocht. topding. alleen niet om de stad in te gaan en alle winkels in te gaan. op zich past hij wel door de deuren maar o wat een rommel in de winkels.
    nu zit ik te denken aan een duowagen waar de kids naast elkaar zitten.
    ik had een x adventure gezien. (twinco) ook niet zo heel breed. maar hoe lang kunnen de kids hierin zitten?
    heeft er iemand hier ervaring ermee?

en ik zag ook soort van 2 buggy's naast elkaar. maar dan zit ik er denk ik mee dat mn jongste zoon (bijna 8 maand) er nog niet in kan.

wie wil er met me mee denken en heeft misschien ervaring ermee? of andere tips.

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    En een phil and teds? De kindjes zitten dan als het ware boven elkaar.. Een gewone kinderwagen en onderop een zitje die je er op kunt klikken. Dan kan je hem evt ook voor 1 kindje gebruiken. Het is maar een idee..

3. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    heb er naar gekeken,maar ik vind het niks dat mn jongste er zo onder ligt.

verder niemand ervaring met de x adventure????

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    de x-adventure is erg lomp als ik dat zo gezien heb bij een vriendin..

Wij hebben een easywalker aangeschaft voor onze kindjes..
    nog niet gebruikt dus nog geen ervaring maar hoor/lees er goede verhalen over!

5. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Buggaboo heeft nu toch ook een duowagen, deze vond ik er heel smal uitzien. succes met kiezen!

6. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb de vibe van phil & teds. Bevalt fantastisch, alleen wil de oudste telkens beneden zitten, gelukkig past het nog prima, ha ha.

7. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    nou uiteindelijk nu toch de x adventure gekocht. als het goed is binnen 2 werkdagen binnen.
    deze is maar 72 cm breed en erg klein opvouwbaar.
    ben benieuwd.

Deel Deze Pagina