De Club Van Sinterklaas of De Grote Sinterklaasfilm

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Annefien, 24 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annefien

Annefien Bekend lid

4 jan 2021
    596
    359
    63
    Vrouw
    Mijn zoontje van 4,5 is nog nooit naar de bioscoop geweest dus het leek me leuk dit met hem te doen.

Zou een van de Sinterklaas films die nu in de bioscoop draaien al leuk zijn voor hem?
    En welke van deze 2 is dan leuker?

Er is dit weekend ook een kleuterbios film, dan staat het geluid zachter en is er nog wat licht aan. Maar die film is mij compleet onbekend en vind het lastig inschatten of hij dat leuk vindt.

2. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Wij gaan zondag met al onze kinderen naar de club van sinterklaas film. Dus ook die van 3 gaat mee. Ze kijken regelmatig de vorige film van de club van sinterklaas en vinden die helemaal geweldig (Mama zelf ook trouwens:p).

Ik denk zeker dat een kind van 4,5 deze films ook leuk gaat vinden. Voor ons was er geen twijfel naar welke film we zouden gaan. De kinderen zijn al helemaal weg van de liedjes van de club van sinterklaas.

GossipGirlxoxo en Annefien vinden dit leuk.
  3. Mum1921

Mum1921 Actief lid

26 jan 2022
    395
    93
    28
    Wij zijn met onze zoon van 3 naar gespuis in de kluis geweest. Hoorde pas later dat er nog een andere draaide.
    Hij vond t leuk.

Annefien vindt dit leuk.
  4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.364
    113
    Vrouw
    Ik ben met mijn dochter van net geen 4 naar gespuis in de speelgoedkluis geweest. Ze vond het geweldig!

Annefien vindt dit leuk.
  5. Novi

Novi Niet meer actief

De club van Sinterklaas is met veel zang en dans. Mijn kinderen en ik vinden dat heel irritant. Dus die slaan we over. De grote Sinterklaasfilm was een succes! Ook geschikt voor een 4,5 jarige :)

Annefien vindt dit leuk.
  6. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    Ik ben dit jaar nog niet geweest, maar de 2 voorgaande jaren met mijn dochter naar de Club van Sinterklaas. Daar zitten heel veel liedjes in en dat vind mijn dochter heel leuk. De grote Sinterklaasfilm is denk ik meer een 'echt' verhaal en de Club van Sinterklaas is meer dansen en klein beetje verhaal. Het is net waar je van houd.

Annefien vindt dit leuk.
  7. Annefien

Annefien Bekend lid

4 jan 2021
    596
    359
    63
    Vrouw
    Op basis van jullie reactie wordt het in ieder geval een van de sinterklaasfilms.

Heb op youtube de trailers bekeken en zag van de club van sinterklaas ook wat clips staan. Zijn in de film dan die clips achter elkaar gezet met een verhaallijn er tussendoor?

8. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    Ja dat inderdaad.

Annefien vindt dit leuk.
  9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.689
    113
    Wij zijn naar gespuis in de kluis geweest, vorig jaar ook van hun. Maar dochter zegt wel gelijk dat is niet de echte sint.

Annefien vindt dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

ik ben ook met mijn dochter geweest en die wilde daarna ook een pietenpakje van testpiet. Maar ze vroeg zich wel af waarom de pieten uit de film niet op het sinterklaasjournaal kwamen. Ik heb er een draai aan gegeven dat die pieten acteur zijn daarom zitten ze in een film. Dat dat de taak van die pieten is, ze trapte erin :roflmao:

Annefien en hummeltje5 vinden dit leuk.
  11. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.689
    113
    Haha echt he die kinderen zien alles. Ik heb idd ook gezegd ja maar dit is toch een film en niet echt.

Annefien vindt dit leuk.
  12. Annefien

Annefien Bekend lid

4 jan 2021
    596
    359
    63
    Vrouw
    We zijn uiteindelijk naar de club van sinterklaas geweest. Hij vond het geweldig! Heeft een deel van de liedjes ook mee staan dansen, was leuk om te zien dat hij er zo van genoot.

Robijn89 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina