We wandelen veel en we hebben al een Deuter (kid comfort 1 plus) en een Bodolino. In de Deuter draagt m`n man onze dochter en ons zoontje draag ik met de Bondolio op m`n rug. We willen voor de zomervakantie een andere drager aanschaffen, want in de Bondolino wordt het te warm bij hogere temperaturen. We hadden graag nog een Deuter aangeschaft, want daar zijn we erg tevreden over, maar deze zijn nogal prijzig. Nu zagen we een advertentie van "Kees Zwart Backpack Plus Rugdrager" en deze drager sprak ons wel aan. Maar nu zijn we op zoek naar reviews/ ervaringen van gebruikers. Bevalt deze drager? En waarom wel/niet? hier nog een link naar de advertentie: Kees Zwart Backpack Plus Rugdrager | MamaLoes Babysjop
Een frame drager is niet ergonomisch voor drager en ook voor kindje niet echt. Het is veel zwaarder omdat je verder van je lichaam af draagt. Je kindje zit vaak niet van knie tot knie.
Wij zijn toevallig net dit weekend bezig met al het kinderspul op te ruimen waar ze uitgegroeid zijn. (Hier komt definitief geen derde meer ). Toen kwam ik onze Vaude rugdrager ook tegen. Nog in bijna nieuwstaat. 3 vakanties gebruikt. Die wil ik evt wel aan je verkopen. Pb me maar als je interesse hebt of foto's wil