Bonprix bestelling...

Discussion in 'De lounge' started by beauty2012, Jul 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Gister (vrijdag 5 juli) zou mijn nieuwe bikini bezorgd worden. Heb hem besteld bij bonprix. Dinsdag gaan mijn man en ik een dagje zwemmen en ik wil hem dan aan. Heb wel een andere bikini maar die zit niet fijn:x
    Gister is er niks bezorgd, vandaag ook niet! baal er van want als ze zeggen dat hij 5 juli bezorgd wordt dan verwacht ik dat ook!
    Is er maandag nog niks bezorgd dan zal ik maandagmiddag nog even snel om een andere moeten kijken.
    Baal baal...:x

2. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

Nov 15, 2009
    311
    0
    0
    TNT bezorgd niet op maandag..:$....komt ie met TNT?

3. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Oh shit... k zie net op de site dat t door PostNL bezorgd wordt en dat ze niet op maandag bezorgen:(

Maandag even bellen hoe het zit:x en dan maar om een andere bikini gaan kijken...

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,018
    548
    113
    is helaas heel vaak bij bon prix. heb weleens 2 weken moeten wachten

5. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    1,409
    0
    0
    Zijn ze niet aan t staken bij PostNL?

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Oh ja dat ken ik pfff. Heb verleden jaar in januari een kast besteld bij bonprix. Het zou binnen 2 weken bezorgd worden. Ik heb er dus echt 8 weken op moeten wachten!!

7. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik had daar een jurk besteld voor een bruiloft, een maand voor tijd dus tijd zat.. Niet dus! Heb de jurk uiteindelijk met veel gebel naar klantenservice, e-mails en een klacht kunnen annuleren. Voor mij geen B.onprix meer!

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee, na 2-3 dagen was de staking voorbij :)

9. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ok... Bonprix, nooit wat bestellen dus.. Handig om te weten :)

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ik hoor die verhalen meer van die winkel...kan flink later zijn.

11. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Nou ik heb 2x eerder iets op bonprix besteld en dat kwam wel op tijd binnen..
    Maar deze bestelling mogen ze mooi houden!
    Dan maar even naar de winkelstraat en kijken of ze daar wat leuks hebben. Wel jammer want ik vond het een leuke bikini op bonprix... t is hun eigen schuld dat ze geld mislopen.

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb dit vorige week gehad en was zo kwaad dat ik een openbare klacht heb gezet op klacht.nl waarin stond dat de levering helemaal niet 48-uurs is en ze dat van de site moeten halen als ze niet kunnen voldoen. Twee eerdere keren was de verzending vertraagd omdat het niet leverbaar was (2x gecheckt op de site, daar stond dat de artikelen voorradig waren) en nu weer omdat ze kwaliteitskeuringen deden ofzo. Wat een onzin, krijg eerlijk waar nooit iets op tijd van dat bedrijf.

En kreeg te horen dat ze wel degelijk 48-uurs service hebben en ik gewoon veel pech had :') Ok bedankt haha. Dus ik kan me helemaal vinden in je klacht, terecht dat je je bestelling niet meer hoeft.

13. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    O wat balen zeg :(
    Hier al redelijk vaak besteld bij bonprix en altijd op tijd binnen gehad...

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    1x wat besteld bij bonprix, nou echt nooit weer!!

15. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,018
    548
    113
    ja en echt jammer want ze hebben vind ik vaak leuke dingen voor niet te duur

16. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

Nov 6, 2011
    3,108
    0
    36
    Ik bestel er nooit meer! Vriendin mij heeft 5 weken moeten wachten... en ik wacht inmiddels al 10 weken.. steeds zeggen ze dat ie word opgestuurd... nou als hij nu nog komt hoef ik 'm niet meer! Mensen ZOLANG laten wachten vind ik echt niet kunnen!!

17. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik heb er best vaak besteld, maar max. 2 dagen extra boven de 48 uur service moeten wachten. Geen klachten van mijn kant hoor, ik blijf blij met Bonprix.

Het klopt dat je bij minder dure online winkels soms inlevert op service. Tja, ze moeten ergens op terugverdienen toch? (Ok, kwaliteit is soms ook minder ;) ).

Maar goed, hier geen klachten dus!

18. Mellie2010

Jul 4, 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wacht ook alweer 11 week op me bestelling

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik moet zeggen er zijn meerdere topics geweest over Bonprix en lees er veel klachten over over de levering. Daarom houdt het mij al tegen er te bestellen. Had je al betaald?

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Probeer maar eens iets te ruilen! Dat lukt ook haast niet schijnbaar. Ik bestel er niks, hoor alleen maar slechte verhalen erover

Share This Page