Mijn dochter wordt volgende maand 1 jaar en ik heb nog geen idee wat voor cadeaus te vragen en ook niet wat we zelf voor haar zullen kopen. Alle tips zijn welkom!! (ze heeft overigens al een grote broer, dus we hebben al wel wat speelgoed)
ik ken het probleem bij onze dochter. die wordt volgende week 1. wij zijn voor de zoef zoef serie van vtech gegaan en een loopauto van minni mouse.
Ons dochtertje kreeg een houten keukentje met accessoires (pannetjes, potjes, productjes) en ze was dolgelukkig.. Eerst was het vooral leuk om de kastjes open en dicht te doen.. Inmiddels (ze is nu 16 maanden) speelt ze sinds een maand of 15 is echt in haar keukentje.. Eten klaarmaken, thee zetten etc. Echt zo leuk! Dus dat vind ik een goede tip, tevens gaven wij haar net na haar verjaardag een stoeltje om op te zitten, zo'n barokke fauteuiltje om in te zitten.. Daverend succes en achteraf spijt dat we dat niet met haar verjaardag gevraagd hadden.. Ook zou ik kledingbonnen vragen.. Zo'n eerste verjaardag beseffen ze het krijgen van cadeaus echt nog niet.. Mijn dochter werd overladen met speelgoed waarvan de helft nog op zolder staat.. Achteraf spijt dat ik niet wat meer kleding gevraagd heb.. Tips voor cadeaus die mijn dochtertje leuk vond: Nijntje verstoppertje spelen, hard kartonnen boekjes (het liefst met flapjes etc), een bromtol..
Wij kopen/vragen o.a.: - 3 wieler met duwstang - Zoef zoef dieren - Ouderwetse blokken - Vormenstoof - Voorleesboeken - Fisherprice thee servies - Voel boekje - Nijntje verstop spelletje.
Theeserviesje van fisher price is ook nog steeds leuk. Ik had het voor m'n oudste, maar m'n jongste speelt er nu ook mee.
Oh ja Fisher Price thee service.. Vergeten.. Maar een must-have! Een van de beste cadeaus die ze kreeg en nog dagelijks krijgen wij kopjes thee van haar, ingeschonken met de zingende theepot! Erg leuk!
Deze kregen wij op ons meisje haar verjaardag. Vanaf het begin vindt ze het helemaal leuk. Nu sinds 1.5/2 maanden kan ze er zelf op een beginnen te stuiteren. Heel leuk ding.
Heel goede tips, dank je!! We stonden laatst bij een bouwmarkt waar ze voor de kids een keukentje en een werktafel hadden. Ik zette mijn dochter heel stereotype bij het keukentje, maar ze hobbelde gelijk door naar de werktafel Lekker rammen met de hamer enzo. Maar iets in die richting is inderdaad leuk! En een goede stoel is ook een goed idee.
Oh ja, een thee-servies klinkt ook heel leuk! Er gaat een wereld voor me open met dat meisjesspeelgoed
Hahaha denk als ons dochtertje had mogen kiezen ze ook voor een werkbank had gekozen.. De keuken fungeert ook regelmatig als "ram-object" hahaha.. Voor kerst heb ik daarom de Hamertje tik van Janod op haar lijstje gezet.. Kan ze met een hamer blokjes hout door een plank timmeren.. Net iets voor haar
Houten poppenwagen of blokkenkar. Of deze: bol.com | Mega Bloks First Builders Lil' Princess Sparkling Wonderland Tafel,Mega...
Wij hebben zelf speelgoedkasten en tafeltje en stoeltje gegeven. Van zwager een keukentje waar ze nog steeds veel mee speelt. Verder boekjes, nino de beer, Nijntje verstoppertje, karretje met blokken, little people paardenstal, trekker en poppetjes. Een vormestoof, badjasje, zwembadje, speelgoed saxofoon, zandbak speelgoed kregen we ook nog. Veel te verwend
Wij hebben een roze 3 in 1 driewieler van Feber gegeven. Heel leuk ding! Verder heeft ze een poppenwagen gekregen, het Little People geluidenhuis (grote hit hier), de vormenkever, fisher price pratende theepot en pratend tasje, megabloks en duplo. Een nog wat kleine dingetjes maar dan wordt het rijtje wel heel lang