Keihard op mijn hart getrapt

Discussie in 'De lounge' gestart door Brinta, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik denk nu inderdaad ook dat ze nooit uit elkaar zijn geweest.
    Ik schaam me kapot dat ik het voor hem op heb genomen als mijn vriendinnen boos werden wanneer ze hoorden dat we weer goed met elkaar omgingen. Ik weet echt niet wat me heeft bezield.
    Ik ga heeeeel erg genieten van mijn kleine man.

2. Oei, wat moet jij je bedondert voelen :( Wat een l*l zeg, die vent. :(

Sterkte

3. Aloe

Aloe Niet meer actief

Misschien is dit hard maar: het lijkt er op dat hij nooit echt voor je gekozen heeft. Zij koos ervoor om hem niet meer te willen, daardoor was het over tussen hun en zou het nooit meer wat worden. Hoe komt het dat jij daar genoegen mee nam?

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Och meid toch..

Wat een eikel eerste klas.. ik zou je lekker focussen op je zoontje en hemin zijn sop laten gaarkoken..
    hem duidelijk vermelden dat hij niet meer welkom is en dat wanneer hij zijn zoonwil zien hij kontakt met jou kan leggen..

Jeetje meid dikke knuffel!!

5. mumija

mumija Niet meer actief

O jeetje. Maar het lijkt me een mooie opruiming dat je van die kwal verlost bent.
    Hij heeft jarenlang van het ene nest, naar het andere nest kunnen stappen en kindjes kunnen maken.
    Als je wijs bent, doorbreek jij die cirkel door er een punt achter te zetten.
    Voor jezelf en je zoon.

6. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Ik heb afgelopen winter gebroken met een ontrouwe man. Zelfvertrouwen had ik niet meer, vrienden nauwelijks en zo nog meer. Eerst deed het veel pijn, maar nu gaat het zo goed met me! Ik ben in jaren niet zo gelukkig geweest en ben zo blij dat ik nu weet wat ik mis. Ik hoop dat je hetzelfde mag ervaren.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wat een hufter zeg :$

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Eeeeeeh, wat had je dan van hem verwacht als hij haar toen ook al zwanger maakte terwijl hij een relatie met jou had? Je bent echt te naïef. Hij blijft jullie beide gewoon strikken, omdat hij blijkbaar vindt dat een man niet gemaakt is om zijn leven met 1 vrouw te delen.

Sorry, vindt het heel vervelend en rot voor jullie en de situatie is heel moeilijk. Maar zulke mannen veranderen niet. Je verdiend beter!

9. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Dumpen die gast en nooit meer omkijken. Heb je niks aan, gaat nooit gebeuren. En voor je kind ook niet.

10. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    dumpen die man wat een ei

11. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Komt nu ineens de gedachte bij me op.... wie weet hoeveel kindjes hij eigenlijk heeft.... Misschien zijn er nog wel meer!

12. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Als zijn vader al niet veel in te brengen heeft waarom moet je zoontje dan wel persee (nu) dmv bezoekregeling weten wie zijn vader is? Denk je echt dat als je geen contact meer hebt met je ex dat je zoontje hem zo erg zal missen al zijn papa?
    Daarbij is 1 keer in de 2 weken een uurtje niet heel veel om elkaar te leren kennen en een vader/zoon band op te bouwen, dus waarom doe je dit jezelf, je zoontje en je ex aan?

Als ik jou was zou ik er heel ver afstand van doen en een eigen leven opbouwen. Die rust heeft je kind ook nodig.
    Hij had ooit de kans om helemaal voor jullie te gaan, maar vond het leuker met zijn ex erbij. Zo leuk dat hij haar weer bezwangerd heeft. Hier wil je toch geen deel van uitmaken?

13. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Precies dit!

14. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik heb ondertussen met zijn moeder gesproken en zij wist nog helemaal niet dat ze zwanger is. Volgens haar waren ze indd al een tijdje niet meer samen. Heb mijn ex ook nog even gesproken en hij zegt dit absoluut niet te willen en dat ze zwanger is geraakt toen ze nog samen waren. Hij zegt het ook zelf pas net een week te weten, maarja hoeveel waarde kan ik nog aan zijn woorden hechten..

de reden dat ik nog wel een omgang tussen hem en mijn zoon wil hebben is omdat ik niet degene wil zijn die de vader van mijn kind bij mijn kind weghoudt. Als hij oud genoeg is kan hij altijd de keus zelf maken.

voor degene die mij aan blijven vallen over dat ik degene ben geweest waar hij mee vreemd is gegaan en dat ik nu datzelfde terug krijg, dit klopt niet. Hij heeft haar zwanger gemaakt toen ik een relatie met hem had. Toen ben ik dus al degene geweest die bedrogen was. En ik ben ook gewoon zwanger geraakt tijdens onze relatie. Achter hun zwangerschap kwam ik pas later. Ik wil dus ook niet meer op deze berichten reageren.
    Ik ben dom geweest hem opnieuw te vertrouwen, dat geef ik eerlijk toe. Maar ik ben nooit degene geweest waarmee hij zijn vriendin bedroog.

ik kan niet op alles apart reageren, dus voor jullie allemaal: bedankt voor jullie woorden.

15. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, dat niet alleen: what about SOA's?

TS: laat hem los als partner, niet als vader.

16. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Sorry dat ik het zeg, ik had zo'n situatie in de flat waar ik vroeger woonde gozer ging van de ene naar de andere etage zelfs voor beide huizen het zelfde behang. Meiden maakten elkaar onderling af...maar wie was nou uiteindelijk de LxL? Die rotzak lachtte zich rot, hij pakte gewoon elke vrouw die hij kon krijgen.
    Ik vind het verdrietig voor je, en vooral de kinderen die ook in deze situatie zitten, ik hoop dat he nu alleen nog naar je verstand gaat luisteren, en je niet meer voor gek laat zetten door die loser!!

17. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik vind het inderdaad ook vooral heel verdrietig voor de kinderen.
    Zelf ben ik volwassen, maar onze kinderen hebben hier niet om gevraagd. Vooral hun dochter van 8 heeft al de leeftijd waarop ze alles al heel goed door heeft.

Deel Deze Pagina