keihard op zn hoofd gevallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marietje, 29 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

mn zoontje is net keihard op zn achterhoofd gevallen.... echt onwijs hard, knalde er over....:(
    na 10 minuten huilen en een koude doek op de plek, is er nu een bult achter op zn hoofd gekomen. hij heeft wel gegeten en gedronken... verder leek hij wel alert, liep gewoon rond en kon op een gegeven moment ook weer lachen.
    maar toch maak ik me flinke zorgen.... toch de huisarts bellen of niet?? wakker maken om de zo veel tijd?? iemand hier ervariing mee??

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    goed in de gaten houden inderdaad! maar huilen en alert is een goed teken. Ik ben geen dokter maar wekken lijkt me verstandig, je kan voor de zekerheid even de ha bellen!

3. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Huilde hij direct? Dat is meestal een goed teken alertheid ook. Heeft hij overgegeven?
    Zou wel wekken en als je je zorgen maakt toch de ha bellen.

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Ik zou denk ik wel even de ha bellen. Waarschijnlijk krijg je wekadvies en verder goed in de gaten houden. Omdat hij wel allert is en meteen huilde zal het meevallen, maar mocht er ineens toch wat zijn, dan is de ha in ieder geval al op de hoogte van wat er gebeurd is.

5. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

13 jan 2013
    448
    0
    0
    030
    Ik zou ook even de ha bellen. Is hier ook keer gebeurt, zijn bij hap langs geweest. Is toch altijd fijn als iemand even meekijkt. Hier was het advies: als ze maar één keer flink overgeeft is het ok, bij meer overgeven wrs hersenschudding oid en even terugbellen voor advies.

Hier heeft ze één keer flink overgegeven en ongeveer 3/4 dagen erna gaf ze ineens weer wat eten/melk terug steeds. Had nog gebeld, maar is verder niks meer mee gedaan. Maar ik vermoed dat ze toch echt een lichte hersenschudding had. Verder alles goed gekomen gelukkig!

Bij twijfel > altijd even bellen!

Deel Deze Pagina