He meiden, Ik hoop dat er nog een aantal meelezen op dit forum.... Sinds een aantal dagen heb ik namelijk last van hetzelfde. Ik zit nog voor NOD, maar ben sinds drie dagen continu misselijk of hongerig of het tegelijkertijd, heel raar! En die boeren, pfff mn vriend vroeg net nog of ik er aub een beetje op wil letten, dat het echt niet normaal was!! Voel nog allerlei dingen, maar wie weet zitten die wel tussen mn oren Wat ik me vooral afvraag is wanneer dat boeren bij jullie begon? Ook al voor NOD? Alvast bedankt!!!
Je lichaam kan je goed voor de gek houden als je zwanger wilt worden maar ik had het maagzuur ook al een paar dagen voor de NOD. Boeren heb ik niet zo´n last van.
Dankjewel voor je reactie! Het is de eerste ronde dat ik iets voel voor mn NOD, dus vind het allemaal erg spannend.... We zullen wel zien, er zit nog even niets anders op dan afwachten
Heb je kruidvat testen? Die zijn heel gevoelig. Ik had 3 dagen voor NOD al positieve test.... laat ff horen ik hoop dat je zwanger bent.
Dankjewel Wilde eigenlijk niet voor NOD testen, maar de verleiding is groot! Misschien toch maar een ritje naar de kv, ik hou je op de hoogte!
He Marlies, Hier de beloofde update! Ik ontdekte gisterenavond dat mijn afscheiding wat roze was... Door alle misselijkheid van de afgelopen dagen kon ik het niet laten om vanmorgen te testen. Hij was alleen negatief Ga nu toch maar wachten tot mn NOD voor ik opnieuw test! Liefs
Haha ik heb/had dat ook, lijkt alleen maar erger te worden trouwens. Meestal moeten we er wel om lachen (en m'n vriend vindt het zelfs 'schattig', boeren waar ik zelf om schrik). Kan ook wel awkward zijn want soms boer ik al voor ik het door heb... Die maagzuur is alleen wel een drama, had ik heel erg aan het begin, ging toen op en neer en nu is het in volle kracht terug. Bij mij helpen rennies tot nu toe wel redelijk en rekening houden met wat ik eet, niet te zuur etc. Pittig laat ik zoiezo al een tijd staan, had vroeger al problemen met maagzweren en zo.
Nee helaas, heb een dag een bloeding gehad en de test was vanochtend opnieuw negatief! Hopelijk deze ronde meer geluk
@ Linbu, balen. @ allen, ik kom me hier ook even melden. Mijn boeren begon al een maand eerder, toen dacht ik ook, ik ben vast zwanger, maar werd gewoon ongesteld. Een maand later was ik dus wel zwanger en pffff ik boer wat af, echt niet normaal!!! Verder veel buikpijn en misselijk, maar gelukkig nog niet overgegeven, want dan zou ik echt niet meer durven te boeren, nu laat ik ze maar gewoon komen, hahaha niet echt charmant.
Hai meiden, Mag ik wat vragen? Ik had 13 okt mn laatste cyclus die op 17 okt stopte, en heb het onregelmatig, maar de laatste keer kwam het op dag 35. Nu ben ik inmiddels vier dagen overtijd.. Gisteren getest met ochtend urine, toen was er na langer als 5 min wachten (ookal mag je dan niet meer kijken op de bijsluiter) een duidelijke controle streep zichtbaar, en een heel licht test streepje. De controle streep was binnen de 5 min ook nog niet volledig, dus ik dacht de test werkt niet laat maar. Tot mn man ermee aan kwam lopen.. van kijk eens? Nu heeft mn man vanmiddag nieuwe testen gehaald, ik gelijk getest, maar nu gaf hij niets aan, kan het zijn omdat er dan wegens het al kwijt zijn van ochtend urine nu niet genoeg hcg in zit? Er gaan zoveel twijfels door mn hoofd, want hoe kon hij eerst licht zichtbaar zijn? Iemand hier ervaring mee? Wanneer testen jullie? Gr Sabina