Even een een apart vraagje.. maar misschien hebben meerdere meiden er last van.. Iedere keer als ik sex heb en klaar ben gekomen.. voel ik mn baarmoeder samen trekken.. en heb ik een kwartier erna nog steeds een keiharde buik en kramp.. daarna verdwijnt het wel weer.. Maar is dit normaal..? : : Ik vind het niet echt een fijn gevoel namelijk...
Maakt niks uit, is gewoon het samen trekken van de baarmoeder. Kindje merkt er volgens mij ook niks van.
grappig, ik had dit vanmorgen ook en dacht.. laat ik het eens opzoeken op het forum. En het eerste bericht dat ik zie gaat hierover. Ik had ook al eens gehoord dat dit kon, maar vond het ook geen prettig gevoel. Ik moest echt even blijven liggen. Op je zij gaan liggen is misschien wel een goede tip, volgende keer proberen. Ik ben wel opgelucht om te lezen dat de baby hier geen last van heeft en het misschien zelf wel prettig vindt. Laten we het hopen.
Ik heb het constant als ik ben klaar gekomen... We hadden ons een tijdje geleden nogal laten gaan...Tijdens een zwangerschap doe je nou eenmaal toch wel voorzichtiger...Ik heb het geweten...Kheb wel 4 uur met krampen gezeten...Kruik hielp niet,Slapen ging niet,op me zij liggen niet... Tis balen! Want me ventje wilde nadat was gebeurd geen sex meer omdat ie mij pijn zag lijden. We baalde hier allebei van...En heb gezegd we gaan gewoon sexen...Net zo lang we het juiste voor ons hebben gevonden...Nu heb ik het gevonden en das niet klaarkomen...Hoe moeilijk dit soms ook is
hoi dames echt dom misschien maar ik vind het dood eng om te gaan sexen... we hebben het serieus ook nog niet gedaan sinds dat we het weten. gelukkig is vriendlief al totaal niet zo'n sexer en zegt dat ie makkelijk een jaar zonder sex kan.(whahaha) maa we hadden het er gister over ... het is natuurlijk toch gwoon leuk voor de liefde om te sexen enal, maar ik ben doodsbang dat ik daarna b.v. een beetje bloedverlies krijg en dan dus helemaal in de stress zit. of weet ik he wat. dus we zijn er nog niet helemaal uit we kijken nog even, maarja 9 mnd zonder sex lijkt me ook weer zo wat!
hier ook een harde buik na de sex! gelukkig geen pijn, maar toch is het een raar gevoel.. ook omdat ik de baby tijdens een harde buik niet voel schoppen/bewegen heb ik het idee dat ik hem plet maar gelukkig trekt het snel weg en dan voel ik hem weer! ik heb ook een tip (heb hem alleen nog niet zelf uitgeprobeerd) stond in een boek: als je vaak last hebt van harde buiken na de sex, probeer dan eens je tepels NIET te stimuleren ervoor. als je het wel doet trekt je baarmoeder samen als reactie erop met als gevolg: een harde buik! weet niet of het werkt hoor..
Ik herken het probleem, ik heb na het vrijen ook echt pijn. Dat zelfs de tranen in mijn ogen staan. De kramp trekt helaas ook niet gauw weg, duurt echt eeb anderhalf uur of zo. Eigenlijk hebben mijn man en ik besloten het maar niet meer te proberen, alleen lukt dat maar een week of 3 en dan heb je toch de behoefte om te knuffelen. Maar ik denk dat ik dat ook nog wel wil gaan opgeven door de pijn. Weet iemand of het te maken kan hebben met BI? want leuk is het niet. Maar tegen iedereen wil ik zeggen, blijf ervan genieten zolang als je kunt, kwaad voor het kindje kan het inderdaad niet. Groetjes, Krissa