dikke buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sitara, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    hallo

moest het gwoon eventjes kwijt
    ik ben al heel wat bijgekomen enzo en meestal besef ik wel dat dat goed is

maar de laatse paar dagen kan ik het niet meer aanzien

mensen die zeggen van; goh, nu begin je het wel erg goed te zien ...

ECHT IRRITANT, vooral omdat ik altijd al erg met mijn gewicht bezig ben geweest
    en de gyn zei dat er wss nog zo'n 6 Kg bijkomt

pffff

moest er eventjes uit

:'(

2. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Dat hoort er allemaal bij..
    Kan me voorstellen dat het ff wennen is , helemaal als je altijd met je gewicht bezig bent geweest , maar helaas.
    Het zal nog wel veel erger worden , en ik wil je niet bang maken ofzo..
    Maar dat is normaal , en je bent al 24 weken hoor meid ;)

Ik had het ook in het begin , mn buik werd ineens dikker , ik kreeg zelf straiee op me buik.. maar onthou , je krijgt er iets leuks voor terug !
    En iets heel moois..

Geniet van je zwangerschap !

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Bij een gemiddelde zwangerschap kom je 12 a 13 kilo aan.
    Dit alleen al is het gewicht van de baby, de placenta, vruchtwater, extra bloed, extra vetopslag, borstklierweefsel etc. En de laatste weken kom je ongeveer een pond per week aan!
    Bij mij zag je pas met 20 weken wat, ik vond dat helemaal niet leuk! Ik zag overal leuke buikfoto;s voorbij komen en niemand zag dat ik zwanger was!
    Maak je er ajb niet te druk om en geniet van je zwangerschap en dat wonder in je buik!
    En eet gewoon voldoende en gezond! ;)

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

wat kilootjes erbij valt niet te vermijden tijdens de zwangerschap. zit er niet zo over in want je bent niet extreem veel aangekomen.(begrijp dat het moeilijk is omdat je veel ermee bezigbent) maar straks heb je wel je mooi klein babytje bij je en zijn er ook heel wat van die kilos eraf.

ik ben nog niet zo ver en ben al 14 kilo aangekomen en ik eet echt niet ontzettend veel. integendeel kan ik nu alleen maar kabouterhapjes naar binnen krijgen want grote porties kan mn maag niet aan.

geniet van je zwangerschap (K)

5. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Ik begrijp dat het gek om te zien is, als je je er altijd erg mee bezig hebt gehouden, maar je mag er nu juist trots op zijn! Je baby groeit!
    Ik heb de hele zwangerschap normaal gegeten, hooguit wat meer dan normaal, maar dan altijd fruit, brood, groente etc. en was wel 20kg bijgekomen, terwijl babytjelief nog geen 6 pond woog, hihi. Is er allemaal alweer af zonder iets te doen op borstvoeding na dan, na een week of 6 al!

6. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    bedankt voor de reacties

ah, ik heb zo van die dagen...

vandaag voel ik me al een stuk beter in me vel

xxx

Deel Deze Pagina