32 weken zwanger maar gyn. denkt toch 35 weken wie heeft dit ooit meegemaakt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door avd, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. avd

avd Lid

14 jan 2011
    56
    0
    0
    Ik ben vandaag 32 weken zwanger, maar na de controle vorige week wijst er alles op dat ik 35 weken zwanger ben, de baby is in groei maar ook ontwikkeling 35 weken mijn buik 35 weken, moest dus nu in eens echt alles klaar hebben.

Wie heeft dit ook meegemaakt?

2. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ik heb ook telkens 2 weken voorgelopen op groei volgens de berekeningen bij de gynaecoloog maar dat wil daarom niet zeggen dat je effectief zo ver bent toch!?

Je hebt nu eenmaal grote en kleine kindjes!

3. avd

avd Lid

14 jan 2011
    56
    0
    0
    Omdat hij niet alleen qua groei voor ligt maar ook ontwikkeling ingedaald, en ingedaalde balletjes enz nog meer dingen gaat hij er vanuit dat ik verder ben.
    Eerste instantie dacht hij alleen groei door suiker maar suiker heb ik niet de laatste keer keek hij naar ontwikkeling en dat gaf ook 35 weken aan.

4. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Bedoel je dan omdat je kindje is ingedaald of niet? Ik vind het maar raar dat dat plots veranderd!

5. avd

avd Lid

14 jan 2011
    56
    0
    0
    Ja ik ook heb er ook moeite mee dat de gyn. in eens zo veranderd.
    Je hele gedachte van dan ongeveer beval ik veranderd.
    Hij zei ook dit zeg ik normaal nooit maar als jij denkt 35 weken te zijn officieel hou er maar rekening mee dat je dan al kan bevallen omdat ik denk dat je dan al 38 weken bent....:$

Nee niet qua indalen want dat kan al weken van te voren gebeuren zonder dat dat iets zegt, mijn eerst was helemaal niet ingedaald die zweefde gewoon boven mijn bekken.

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zelf niet meegemaakt, maar weet wel dat bij ons de vorige keer al veeeeel eerder dan 32 weken werd gezegd dat de balletjes al waren ingedaald...

7. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ik heb er nog nooit van gehoord, maarja.. wie ben ik om de gynaecoloog tegen te spreken ;)

Hou er dan misschien toch gewoon rekening mee dat je vroeger kan bevallen!

8. avd

avd Lid

14 jan 2011
    56
    0
    0
    Volgens hem gebeurd dat meestal 1 maand voor de uitgerekende datum.
    Maar het zijn ook niet alleen de balletjes.
    Neem aan dat de gyn. dit niet zomaar zegt.
    Dat hij denkt dat ik toch verder ben dan dat ik ben.

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb je geen 12 weken echo gehad dan? Daar kunnen ze op de mm af zien hoe ver je bent. Er kan wel een aantal dagen tussen zitten misschien maar echt geen 3 weken. Want als je dan 15 weken zou zijn, zou je dit makkelijk zien bij de 12 weken echo hoor. ;) en dan kunnen ze de nekplooi niet meer meten.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Edit.. Ik zie bij je vorige posts dat je ook een echo hebt van 8 weken en een dag.. dan zou je dus al 11 weken en een dag zijn, dat verschil hadden ze dan allang opgemerkt hoor ;)

11. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    ff een vraagje ik ben aan het lezen hier en jullie pratn over balletjes die indalen:O wat is dat het kind moet tog indalen??

sorry mijn eerste zwangerschap weet nog niet alles vandaar dat ik vraag hihi..

GR MiRowsu

Deel Deze Pagina