Heb dit nu al heel lang dat ik totaal geen verbinding heb en ik zelfs niet kan bellen... Mijn oude iPhone was kapot dus nieuwe gekregen en ook op de nieuwe hetzelfde probleem.. Zegt die man van t-mobile ja het kan aan het toestel liggen.. Uuh alweer dus je wilt zeggen dat deze nieuwe iPhone ook kapot kan zijn uuh ja mevrouw... Pfffff kom op zeg krijg ik straks me 3 e iPhone Wat ze ook doen ik blijf dus problemen hebben met mijn 3 g en normale internet en ik word er gek van .. Zit nu alleen thuis op internet via UPC en dan doet hij het perfect Meer mensen hier last van
Ja wij hebben er hier ook last van, en tegen ons wordt ook doodleuk gezegd dat dit niet kan. Maar mijn vriend kan alleen knap op internet als hij thuis is, maar ja daar heb je geen iphone voor! Misschien als er meer last van hebben een gezamelijke boze mail sturen ofzo?
T-Mobile staat er bekend om en de I-Phone ook en de combinatie is dus helemaal rampzalig ik heb er ook enorm last van, thuis heb ik nooit enige verbinding. Over 3 maanden loopt m'n contract af, ga dus geen Iphone en al helemaal geen Tmobile meer nemen.
nee maar bij de rest vd aanbieders kan je vanaf september gaan betalen voor mobiel internet he, niet onbeperkt meer. Let daar dus mee op.
Ik heb er zelf de laatste tijd wat meer last van dat mijn netwerk (bellen dus) wegvalt. Maar volgens mij was het laatst in het nieuws dat het aan Tmobile ligt. Ze hebben teveel gebruik van het netwerk door de enorme verkoop van Iphones en kunnen dat niet aan. Er wordt aan gewerkt.. Als je abonnement afloopt kan je trouwens wel ergens anders een simonly abonnement nemen (vodafone/kpn/..) en wel je Iphone houden!
Nou kom maar op dan sturen we samen een mail ik bel nu elke dag wel naar t-mobile en moet afwachten en wachten straks gaan ze zeggen dat ik me tel weer moet opsturen ofZo ben het echt Zat hier betaal ik toch niet voor
Ik nam de iPhone voor het internet en zo vind ik het niet leuk meer had ik ook nooit de iPhone genomen
Ik heb vanaf januari een T-Mobile abbo met Iphone en altijd problemen met 3G. Ik heb me hier aangemeld SMCO Zij beginnen een rechtszaak tegen T-Mobile aankomende week
@devilschase: dat weet ik maar ik betaal liever voor iets dat het wel doet (ik gebruik tegenwoordig trouwens geen internet via m'n mobiel. Nauwelijks in elk geval) dan dat ik voor iets betaal dat het absoluut niet doet. Ik ben liever bereikbaar thuis dan niet. Straks gebeurt er wat en kan ik weer niet bellen. Zie ik niet zitten.
Ik ga niet ergens aanmelden en ervoor betalen dat geld heb ik helaas niet dis jammer ik blijf t-mobile bellen maat ben het wel goed zat wat heb ik nou aan mijn iPhone zonder internet heb geen laptop doe alles via me foon
Heb thuis draadloos internet heb een normale com mAr zit ik nooit op omdat hij boven staat en had een laptop maar die is overleden daarvoor ik zit met mijn iPhone op draadloos netwerk en dan doet hij het super ik heb nu al in een uur 7 keer geen netwerk gehad
Ook ik heb constant problemen met T-Mobile. De netwerk problemen zouden opgelost zijn... maar nee hoor! Mijn telefoonverbinding valt op bepaalde plaatsen gewoon uit (lekker tijdens het bellen.. of ben gewoon niet bereikbaar terwijl ik gewoon naar mijn mobiel kijk.) In mei mag ik van het abonnement af, ik ga weer terug naar KPN of HI.
ik heb deze problemen pas sinds een paar dagen heb steeds geen bereik, en 3g internet heb ik bijna nergens hoor, ook niet gehad het afgelopen jaar komt misschien omdat ik in een dorp won ?
Ik kan thuis vaak niet op internet met mijn blackberry, en op andere plaatsen juist wel. Maar hij gaat dan wel vaak erg traag. Ook kan ik vaak ineens niet bellen of gebeld worden, of hij valt tijdens een telefoongesprek ineens weg (dat is echt vreselijk irritant). En laatst had ik een paar sms'jes verstuurd, en de ontvanger had daar een heel ander telefoonnummer bij staan En als je belt met T-Mobile word je inderdaad geen steek wijzer. Het ligt altijd aan het toestel en niet aan hen. Helaas zit ik nog anderhalf jaar aan dit abonnement vast, maar daarna is het toedeledoki T-Mobile.