hoi meiden ik voel me vandaag wat minder had gehoopt dat me kleine er al was maar helaas gister na de verloskundige geweest heeft ze proberen te strippen maar heeft ook niks uitgehaald je leeft na je uitreken datum toe en als je die dan voor bij gaat is toch wel een raar gevoel kus lindsey
kan me voorstellen dat je gehoopt had dat de kleine er al was...maar zoals je weet zijn de kleintjes de baas ik was 6 dagen overtijd en mijn vriendinnetje bijna 2 weken... Sterkte en nog even volhouden
Balen lijkt me dat! Ik ben op eerste kerstdag uitgerekend, ik zou ook balen als we dan 'savonds gewoon weer in bed stappen en er niks gebeurd is..
ja nog even volhouden met zijn alle dus haha het is gewoon ff naar als je der over heen gaat maja net wat jullie zegge word onze beeb mooier ahha
Inderdaad, die van ons kwam bij 9 dagen overtijd ! En een plaatje is ze zeker ! De puntjes worden nog even op de i gezet. Ik vond het ook zo gek. Maanden leef je naar de uitgerekende datum toe. Dan is het zover en heb je nog niets in je handen. Heel vreemd..
Bij mij kon de verloskundige ook niet strippen met 40w en 2d. Mijn baarmoedermond was niet week genoeg. Heel onverwachts lag na een bevalling van 1,5 uur de ochtend erop onze meid in mijn armen. Zo zie je maar.....zelfs als je het niet verwacht....