Hallo allemaal weet niet of ik hier goed zit eigenlijk maar had best wel een dringde vraag ik ben 36 weekje's en 3 dagen Zwanger hele goeie Zwangerschap (tot nu toe), geen ene last gehad, bewegelijk kindje in me Afgelopen Zondag heb ik dus echte weeen gehad (daarvoor veel oefen weeen), Maandag moest ik dus na de Verloskundige daar gingen ze voelen blijk dus dat de kleine al helemaal is ingedaalt met het hoofdje na benee, was erg blij natuurlijk der werd mij dus gezegt dat het al erg snel ken gaan gebeuren, terwijl ik pas 21 April ben uitgerekend ... Moet er ook even bij zeggen dat ik beginnende Zwangerschaps suiker heb, dus de groei van de kleine loopt ong 2 weekje's voor Sinds gisteren avond heb ik een heel drukkend gevoel in me buik, steekje's bij me schaam gedeelte, harde buiken (continu), onder rug pijnen, de kleine is erg bewegelijk, soms misselijk ... Dit is me eerste kindje namelijk, dus ben best wel even onzeker der over Ken ik verwachten dat ieder mom me vliezen kennen breken? of dat de weeen komen? Wie heeft dit ook gehad en wat was de evaring toen? Liefs Wennie!
Niemand kan je vertellen wanneer je beeb komt, maar vaak hoor je dat er veel gerommel is vantevoren. Dus wie weet! Veel succes in ieder geval! En misschien kan een warme douche helpen tegen de pijntjes.
Hey meid, Dat heb ik ook (sinds 2 weken). Maar volgens me VK kan ze niks zeggen over te vroeg of te laat bevallen. Het kan beide kanten op. Ze zei duidelijk; Dat het nog 7 weken kan duren.... En jah ik had het ook bij me vorige zwschap en kleine kwam na 42 wkn en een paar dagen, terwijl ik vanaf maand 6 al 3 cm onsluiting had
hey jou verhaal is presies hetzelfde als het mijne ook 21 april uitgerekend! toevallig. alleen heb ik geen zwangerschapssuiker. maar de rest is presies zo. en mijn kleine ligt een weekje voor. Mij is verteld dat ik zo gewoon door kan en dat het niks hoeft te betekenen het kan gerommel zijn, het kan begonnen zijn maar het kan ook zijn dat je toch te veel gedaan heb voor wat je lichaam aan kan. dat laatste is bij mij iedere keer nog het geval geweest. Ik heb sinds donderdag avond weer dat drukkende gevoel, gister veel harde buiken, kleine erg bewegelijk en vannacht heel misselijk het kwam iedere keer omhoog. nu voelt mijn hoofd heel warm van binnen en opgezwollen net of je koorts heb, dat heb ik niet maar heb hele rode wangen hihihi. Maar in mijn geval nu kan he tstress zijn mijn opa is donderdag overleden dus ja dat voelt mijn lijf en de baby ook natuurlijk en ik ben heel erg bang dat het gaat beginnen en dat ik de crematie maandag niet mee kan maken. of erger nog dat daar mijn vliezen breken ofzo. tja ben toch hoogzwanger en dan ga je dat soort scenario's bedenken he. Ik ben erg benieuwd hoe het verder met je verloopt en houd dit topic goed in de gate succes!
Hey mede-hoogzwangeren, Ik zit ook een beetje in datzelfde schuitje, ben bijna 38weken zwanger en heb de laatste week al erg veel voorweeen gehad en heb die week geen enkele nacht eens deftig kunnen slapen! Donderdagnacht was de ergste en had ik weeen om de 5minuten en vrijdagochtend nog steeds waardoor ik dan naar het ziekenhuis geweest ben. Sinds vorig onderzoek wist ik dat ik al 2cm ontsluiting had, en bij het opnieuw onderzoeken in het ziekenhuis heb ik nu 3cm ontsluiting. Moest dan aan de monitor liggen en heb daar wel zo'n 5uur aan gelegen met deftige weeen om de 5 a 10 minuten, maar de ontsluiting bleef maar op 3cm...dus mocht ik terug naar huis gaan omdat de weeen niet in kracht/pijn toenamen en daardoor dus de ontsluiting ook niet...zeer frustrerend wanneer je terug naar huis mag, en dan zonder babytje Nu, ze zeiden wel dat er een grote kans is dat het voor dit weekend zou zijn, maar dat het evengoed ook weer kon stilvallen. Ik moet terugkomen wanneer de weeen pijnlijker worden of wanneer mn vliezen breken natuurlijk...nu spijtig genoeg zijn de weeen een beetje hetzelfde gebleven en niet zelfs verminderd, dus ik heb nu echt geen idee wat er me te wachten staat. Ik hoop dat de weeen opeens weer heftig mogen opkomen, zodat het vooruitgaat!kZou het wel 'een duwtje' willen geven, maar ja, kzal moeten wachten zeker? Hopelijk moet ik geen week of 2 weken meer wachten.... spannend......
Hoi, Het zegt niets hoor. Ik heb al weken voorweeen en een drukkend gevoel en maandag moet ik naar de gyn om een afspraak te maken om in te leiden. Want dan ben ik bijna twee weken overtijd. Dus gewoon afwachten, de baby komt toch wanneer het wil. Bij mij wil hij of zij helaas niet zo erg. Ach zometeen ga ik als afleiding op verjaardagsvisite.