Dames...Ik ben zojuist wakker geworden van de pijn, want mijn weeën zijn begonnen! Heb mijn vriend opgebeld en als die hier thuis is gaan we vertrekken naar het ziekenhuis want ze komen al om de 3 minuten... Ik laat jullie iets weten als ik terug ben van 't ziekenhuis binnen een dag of 5! (Woon in België) byeeeeeeeeeeeeeee xxx
O wat spannend! Waarschijnlijk ben je nu dan al bevallen! Alvast gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe alles gegaan is en hoe het kindje heet
spannend ik krijg hier hellemaal kippevel van hopelijk heb je het al achter de rug en geniet je van je blauwe wolkje alvast hartelijk gefeliciteert groetjes jasmine
Je zal nu inmiddels al bevallen zijn. Ik hoop voor je dat alles goed is gegaan en dat jij en je kindje het goed maken. Geniet ervan!
dank je allemaal meiden! de bevalling is heel goed gegaan en mijn zoontje is kerngezond. Zijn naam is TRISTAN! wij liggen nog tot morgen in het ziekenhuis...Dus nog eventjes genieten! Ik zal morgen ofzo het bevallingsverhaal posten! xxx groetjes! Tanita, Raf & Tristan