Aanstaande woensdag word ik ingeleid. Mijn 1e dochter is gekomen met 40+4 weken Zonder pijnbestrijding wel met vacuüm. Was een hell bevalling.. Mijn 2e dochter ben ik bij ingeleid met precies 40 weken Zei is dysmatuur geboren 2146 gram met morfine als pijnbestrijding. Ik ben sochtends begonnen met een pil om 08:00 En savonds 21:18 bevallen Nu woon ik ondertussen in België.. En weet dus niet hoe het allemaal gaat Bovendien krijgen we nu een zoon . Ik had vanochtend 1 cm en ze konden het hoofdje wel voelen. Ik had ook wel wat weeën op de ctg. Wie heeft er bij de 3e een inleiding gehad.. ?. Hoe snel ging dat
Ik en die ging idd! Vier uurtjes en het persen ging vanzelf! Was een mooie bevalling! Hopelijk heb jij ook een mooie en snelle bevalling!
Ik ben bij alledrie ingeleid. Bij de derde kreeg ik eerst gel om hem verder in te laten dalen, want hij lag wel diep, maar nog niet vast. 's morgens begonnen met 2 cm en om 19.00 uur had ik 4 cm en lag hij vast. (En dat allemaal zonder weeën en een paar harde buiken). Gelijk zijn mijn vliezen gebroken, binnen 5 minuten mijn eerste wee te pakken zonder opwekkers en weer 55 minuten later had ik mijn jongste op mijn buik liggen. De hele bevalling duurde dus maar een uurtje en ik heb zo'n 15 tot 20 weeën gehad.
As we speakers ligt mijn zoontje op mijn borst te slapen. 7 uur waren wij in het ziekenhuis, eerst aan de ctg. 8 uur werden de vliezen doorgeprikt en hebben we op spontane weeën gewacht. 9 uur toch aan het infuus want de weeën kwamen niet op gang. 11.30 is zoon geboren, 14.30 waren we weer thuis. Het was een superbevalling.
Super verhalen dit beurt me op.. Tot op heden 2,5/ 3 cm Gaat een beroerde nacht worden .. Ik hoest de longen uit me lijf
ik ben inmiddels bevallen op 26-11-2014 van onze zoon m.isha... in een ander topic staat mijn verhaal pfoe wat een verhaal