Ik heb al sinds ik 35 weken zwanger ben voorweeën. Eerst noemde ik het indalingsweeën omdat ik duidelijk zag dat mijn kindje indaalde. Nu heb ik ze dus al een week en ik denk dat het nu gewoon voorweeën zijn. Ik weet dat die geen teken zijn van een naderende bevalling, maar vraag me toch af hoe lang van tevoren jullie die hadden. Ik kan me nl. ook niet goed voorstellen dat dit nog vier weken zo doorgaat. Bij mijn eerste heb ik voor zover ik me herinner helemaal geen voorweeën gehad, dus daar kan ik het ook niet mee vergelijken.
heb ze bij de vorige 2 ook al vrij lang gehad hoor! Maar het zegt echt helemaal niks, de eerste is met 41 weken geboren (inleiding) en de 2e met 39 weken (inleiding) Heb ze nu ook al de voorween, want de kleine ligt al helemaal ingedaald en vast sind +- 30weken.
En hadden jullie toen ook al dagelijks voorweeën? En veranderde de frequentie of intensiteit naarmate de bevalling naderde?
ik had ze dagenlijks, en nu heb ik ze ook dagenlijks. zowel overdag als snachts, pas ben ik er een paar keer van wakker geworden toen ik sliep. Maar het zegt helaas niks over het moment van bevallen Bij mij had het wel 1 voordeel, de vele voorweeen zorgde er wel voor dat ik makkenlijk ontsluiting kreeg! Bij de 1e al een 3 cm(38weken), en bij de 2e al 4cm(39weken) Alleen heb ik bij de 1e enorm af moeten zien, en hebben ze me veel te lang laten lopen tot 41wkn met die ontsluiting, omdat de bevalling niet doorzette.
bij de oudste heb ik ze vanaf 34 weken gehad :S en hij is PAS met 41weken geboren dacht dat ik gek werd , we hebben toen snel alles in orde gemaakt thuis voor t geval hij eerder zou komen en dag voor de bevalling hebben we alles maar weer afgestoft en opnieuw gewassen :S
Bij eerste ook vanaf de 34 weken. Maar dochtertje is ook pas met 41 weken geboren. Toen ik aankwam in het ziekenhuis had ik wel al 4 cm ontsluiting, dus daar is het dan weer wel goed voor geweest
bij de oudste begon het allemaal zo rond 32wk. vaak max 30 minuutjes en onregelmatig. echo daarna bleek me dochter inegdaald en waarschijnlijk had ik gewoon last gehad van flinke indalingweeen want daarna kwamhet veel minder voor. uiteindelijk brak me water met 38wk en 14 uur later was ik bevallen bij mijn zoontje had ik al flinke voorweeen met 27wk. minimaal 2 uur achter elkaar en ook regelmatig. echt wegpuffen en zeer pijnlijk. moest rustig aan doen van de gyn want het was wel erg vroeg. uiteindelijk met bijna 32wk brak me water en na bedrust, weeremmers etc ben ik ingeleidt met 37wk
Ik had vanaf 35 weken regelmatig voorweeen en ben bevallen met 41 weken en 3 dagen. Niet echt een antwoord waar je op zit te wachten, maar het kan dus echt lang duren.
Eigenlijk juist wel . Ik voel me nl nog behoorlijk goed, maar heb nog een giga todolijst liggen. Ik moet er dus niet aan denken al met 37 weken te bevallen
Hier begonnen de voorweeen van nr 3 ook met een week of 34. Elke dag en soms zo heftig dat ik ze weg moest puffen maar zodra ik in bad ging, werden ze minder. Onze kleine is met 41.3 geboren.
vanaf 37 weken, moest ze echt wegpuffen, vond ze trouwens heftiger als de echte weeen met 39,3 ingeleid