Bevalling van LIZ

Discussie in 'De bevalling' gestart door angela24, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela24

    angela24 Actief lid

    28 jan 2006
    409
    0
    0
    He he! Hier ben ik dan eindelijk weer met het grote nieuws dat onze dochter Liz is geboren!

    Donderdag ochtend heeft de Vk Me gestript, om drie uur in de middag voelde ik een wat zeurend gevoel in mijn onderbuik dat kwam en weer ging. Ik wist dat het ging beginnen en vond het nog erg meevallen.
    In de nacht van Donderdag op vrijdag werden de weeen wat pijnlijker. Had dus de hele nacht geen oog dicht gedaan.
    Vrijdag ochtend hadden we een afspraak vooreen ctg scan, maar omdat ik toch echt weeen had heb ik de vk maar gebeld om te vragen wat te doen. Het was toch echt begonnen.
    De vk besloot even te komen kijken hoeveel ontsluiting ik had en vanuit daar te beslissen of ik nog wel of niet moest gaan.
    De vk kwam kijken en er was pas nog niet echt ontsluiting.
    Smiddags kwam de vk terug om mijn vliezen te breken en te zorgen dat het wat sneller ging. Ik had toen drie a vier cm. Toen de vliezen gebroken waren werd de pijn heviger en de weeen kwamen al sneller en langer.
    Om 21.00 kwam de vk nog even kijken hoe het ging. Had toen vier cm. Ik had al wat uurtjes onder de douche doorgebracht maar het werd heftiger en heftiger. Rugweeen buikweeen en beenweeen. Alles tegelijk!PFFFFFFFF! Om 0.30 hield ik het niet meer van de pijn en heeft mijn man de vk gebeld dat ze moest komen. Deze was er snel en keek hoever de ontsluiting was. Toen zei ze me dat ik niet blij met haar zou zijn omdat ik na al die uren maar 1 cm verder was.
    Ze besloot me naar het zh te brengen om daar pijnstilling en weeenopwekkers te krijgen.
    Ondertussen werden de weeen heftiger en kon ik het niet meer aan. Na 4 uur voelde ik een enorme persdrang en heeft de verpleegster de gyn gebeld. De ze zei dat ik meteen mocht gaan persen omdat de ontsluiting volledig was.
    Na 1 uur geperst te hebben kwam onze dochter Liz. Een plaatje van een dochter! 4330 gram en 53 cm!
    Ik had flink wat inwendige en uitwendige hechtingen, en ik vond het echt enorm zwaar maar ik heb het overleefd!

    Nu maar hopen dat ze s'nachts wat beter gaat slapen. Snachts is ze vanaf de laatste voeding tot 6 uur smorgens wakker en chaggie. Niet echt genieten dus omdat we helemaal uitgeput zijn. Hoop dat dat snel veranderd. Maar overdag maakt ze het helemaal goed en genieten we echt van haar!
     
  2. maart

    maart Fanatiek lid

    18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd! en geniet maar lekker van je meisje.
     
  3. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Poe hee!

    Ze heeft je dus lekker bezig gehouden.
    Eindelijk kun je nu dan genieten. Heel veel geluk en een goede gezondheid gewenst.

    Gr.
    Danielle
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Van harte en geniet lekker van je meisje!
     
  5. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Goed gedaan meid! Van harte gefeliciteerd! Ik weet wat je meemaakt met die slapeloze nachten....ik hoop voor je dat ze gauw in een goed ritme komt!

    Liefs
     

Deel Deze Pagina