De basis uitzet voor de baby is inmiddels wel zo'n beetje in huis.. Nu kreeg ik al wel een vraag of ik al een cadeau wist voor als ik bevallen ben.. maar ik heb dus geen enkel idee.. Dus bij deze; wat is leuk / nuttig om te krijgen van kraamvisite (met een verschillend budget)?
Wat ik pers erg leuk vond om te krijgen is oa lettertrijntje, zilveren spaarpot, eerste eche bestekje. boxpsiraal, muziekdoosje maar das voor iedereen anders denk ik. Anders cadeaubonnen?
Je kan altijd speelgoed vragen voor als ze wat ouder zijn, zoals een doos(je) Duplo. Ben je fan van een bepaald merk qua badproducten e.d. dan kan je daar ook iets van vragen. Slabbetjes kan je ook niet genoeg van hebben. Hier gisteren een setje gekregen voor op het strand/zandbak en een blokkendoosje van Fisher Price (sowieso is speelgoed van Fisher Price wel leuk vind ik, ze hebben ook dingetjes voor baby's vanaf 3 maanden). Extra waskussenhoes o.i.d is ook nooit weg. Denk ook aan later in het jaar. Je zal lepeltjes voor baby's enzo nodig hebben, bordjes en spullen om eten in te bewaren. Zelf vind ik deze super handig:Béaba Multi Portions Groen | Béaba Overige Artikelen | Baby-Dump Ik maak hapjes zelf en dit is ideaal voor invriezen. Knisperboekjes doen het hier ook goed!
Van mijn dierbaren wilde ik iets blijvends denk aan: Haarlokdoosje/ tandendoosje verzilverd Gegraveerd besteksetje verzilverd Armbandje met naam Muziekdoosje (altijd schattig en leuk als aandenken) Verder; badcapes, kleertjes maat 62/68, Zwitsal producten, beddengoed, (gepersonaliseerd) voorleesboek, speelgoed ... Babys eerste jaar boek Aan de andere kant cadeaubonnen, heb van mijn sz afgrijselijke kleertjes gekregen wat ik enorm zonde van het geld vond, als er mensen zijn met een totaal andere smaak zou ik zeggen; cadeaubonnen
Hier ook een lijstje gemaakt omdat al het nuttige echt wel in huis is... Ik probeer een lijst te maken met cadeaus van verschillende waardes. Dus van kleine speelgoedjes, tot lessen babyzwemmen, tot een extra ledikantdeken... Ook voorleesboeken, verzorgingsproducten (bepaald merk) en luiers staan er op.
Die vraag heb ik inmiddels ook al een aantal keren gehad. Wat ik al gevraagd heb is een baby eerste jaren boek, zilver bestekje en een houten loopfietsje. Ik heb nog op een lijstje staan: - babygym van de ikea - leren slofjes - pyama's - regenlaarsjes (gewoon omdat die kleine te schattig zijn) - fotoshoot - 12 maanden fotolijstje zilver - loopkar - tafeltje en stoeltje
Mooie voorleesboeken pluk van de Petteflet otje floddertje Jip en Janneke etc cadeaubon hema of prenatal rammelaar duplo little people educatief speelgoed zoals lamaze