hoi dames ik ben nu 36 weken en 2 dagen zwanger en heb sinds 2 weken een hele onrustige buik veel voor weeen die echt wel pijnlijk zijn moet sommige gewoon weg puffen maar nu had ik 2weken geleden heel veel last van harde pijnlijke buiken die best wel regelmatig kwamen maar na anderhalf uur weer stopte had die vrijdag cont bij me gyn en had t gezecht en ze wou me voor de cker heid even toucheren en had dus een vingertopje ontsluiting maar dat zegt niks zei ze nu had ik donderdag dus vochtverlies,en harde buiken en heb toen gebeld na me gyn en mocht komen helemaal onderzocht ctg,echo eendebek kijken of t vruchtwater was ma was geen vruchtwater en weer toucheren en nu heb ik dus 2 cm ontsluiting dus ze ging overleggen en mocht na huis t kon t begin zijn ma hoede ook niet en moest terug komen als ik weer voct of bloed verlies had of pijnlijk harde buiken die regel matig kwamen nu had ik dus vanacht hele erge voorweeen die kwamen opzetten trokken na me rug omvervolgens weer af te zakken om de 10min herhaalde zicht dat ik dacht ok t gaat beginnen nu ma niks is minder waar want om half 3 ben ik blijk baar in slaap gevallen en om half 9 werd ik wakker met nog steeds buikpijn en af en aan harde buiken ma niks regelmatig ze komen om vervolgens weer weg te blijven en minder pijnlijk nu is mijn vraag gaat de bevalling nu snel beginne of moet ik me voorbereiden op nog 4 weken voorwerk wie herkend dit????
hmm voor mij is het de eerste zwangerschap en ik had eigenlijk een paar weken terug hier last van... niet helemaal wat je beschrijft hoor want ik had geen bloedverlies en was ook niet int ziekenhuis op controle.. maar wel die heftige krampen/voorweeen. het begon bij mij op week 33 echt heel vroeg.. en hield ongeveer 2,5 week aan. nu is het al een week rustig... de VK die zei dat het er idd bij kan horen en dat je gewoon ´ongeluk´ hebt als je zo vroeg last hebt maar dat het niks hoeft te zeggen. eerlijk gezegt denk ik wel dat de beeb eerder komt.. aangezien ze ook al vanaf week 32 volledig is ingedaald... ik denk dat je je in ieder geval kan voorbereiden dat de beeb eerder komt... maar het kan ook ineens over gaan dat voorwerk zoals bij mij dus... weet niet echt wat de reden is daarvoor we zullen zien wat er gebeurd. suc6 in ieder geval!!!