Hey, ik vroeg me af hoe jullie rugweeën op vingen. Ik heb ze nu nl best wel flink last van. Is nog zeer onregelmatig dus ik pin me nog nergens op vast na vele loze alarmen. Maar alle tips zijn welkom!!
Oh bah rugweeën. Ik kon ze met geen mogelijkheid opvangen, volgens mij staan ze daar ook om bekend. ja, proberen te ontspannen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan Je zult er nu niets aan hebben, maar heb wel eens gehoord dat een geboorte tens iets zou helpen. Bij een evt. tweede bevalling zal ik die ook bij me hebben Wilde je dus wel erg veel succes wensen met de bevalling! Dat het maar voorspoedig mag verlopen!
ik heb ze ook gehad bij de 1ste hoop ze nu niet weer te krijgen maar wat mij hielp was tegen druk krijgen door dat mijn man met zijn vuisten in mijn rug drukte net boven het stuitje waar die 2 kuiltjes zitten en de hete douche er over heen laten lopen wel op een krukje gaan zitten! ze kunnen in de benen slaan van het douchen gingen ze natuurlijk niet weg maar de pijn was wat beter te verdragen heel erg veel suc6! hopelijk heb je je beeb gouw in je armen!
Ja ik sluit me daar bij aan, man twee vuisten laten maken en net boven je bekken druk laten geven, mijn man deed het op een gegeven moment met zijn voeten. Verder warmte warmte en nog eens warmte.....rugweeen zijn K**!!!!! Succes meis......zal nu niet meer lang duren!!!
Ik vond de rugweeën juist erg fijn.. De gynaecoloog verklaarde me voor gek omdat juist iedereen dat erg naar vind. Ik had ze in combinatie met beenweeën. Ik had wel veel harde buiken, maar daar voelde ik niets van. Als ik ongesteld ben heb ik ook pijn in mijn rug en benen, misschien dat ik het daarom niet erg vond. Ik heb ze opgevangen door veel op mijn zij te liggen, je man met zijn vuisten laten masseren of een warme douche! &ik bleef veel rondlopen.
Ik had ze afwisselend met buikweeen. Die rugweeen was ook een kwestie van puffen, en tegendruk zoeken van mijn man.
Een warme (zeg maar hete kruik, de ijzeren van de baby.. in mijn rug en er hard tegenaan duwen met mijn rug. Verder de vuisten van mijn vriend. die heeft het erg druk gehad tijdens de bevalling En soms ging ik rechtop het bed zitten en met mijn handen op de rand mezelf omhoog duwen.
Bedankt voor de tips wat bij mij tot nog toe het beste werkt zijn de vuisten van vriendlief.. Schiet niet echt op zit nu tussen de 1 a 2 cm ontsluiting in en de vlos verwacht wel dat t door zal zetten..
Oh bah, rugweeën. Ik heb geen tips voor je want ik kon ze met geen mogelijkheid opvangen. Fijn dat jij de tegendruk van je man wel kunt verdragen, ik heb het toen geprobeerd, maar wat een drama was dat zeg. Ik kon helemaal geen polonaise aan m'n lijf hebben. Sterkte in elk geval, oh en succes natuurlijk haha! Hopelijk heb je snel de kleine in je armen!
Ik heb geen tips voor je, wil je alleen heel veel succes wensen!!! Dat het maar snel mag gaan! We denken aan je!
Bij beide bevallingen heb ik rugweeen gehad, pffff het is geen pretje. Mijn man masseerde toen mijn rug en op een gegeven moment zei ik geef me maar vuisten want het zijn helemaal geen fijne weeën. Misschien dat een warme douche je helpt. Heel veel succes in ieder geval.. Zet hem op!!
In het begin lopen heb wat afgelopen om de tafel heen elke keer als er weer een kwam. Later onder een hete douche hielp ontspannen. en daarna kon ik alleen maar op me zij liggen en mannetje een beurse hand knijpen .
Mijn man zette zijn hielen in mijn rug, want zijn vuisten vond ik niet genoeg. Aan het eind van de bevalling had ik 2 blauwe afdrukken op mijn rug. Maar het was anders amper te doen. Ik zat in een weeenstorm met rugweeen.