hoe kan dat toch

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wondertje nr 3, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertje nr 3

    wondertje nr 3 Actief lid

    24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Hoi dames

    Ik word er gek van hoe kan het toch dat ik de ene dag de baby constant voel en de andere niet nu heb ik ze al 2 dagen bijna niet gevoeld en maak mezelf zoooo bang dat er iets niet goed is met haar

    Hebben jullie dit ook dat de baby soms heeeel rustig is een langere tijd misschien dat ik dan wat geruster erop word

    Miss een domme vraag maar denk vraag het jullie gewoon :oops:

    Alvast bedankt
     
  2. Wiepie

    Wiepie Lid

    6 feb 2007
    20
    0
    0
    Hey das bij mij ook het geval hoor. Afgelopen zaterdag heeft ie mee heel de dag bezig gehouden en vandaag voel ik hem bijna niet.
    En als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon de verloskundige bellen!
     
  3. wondertje nr 3

    wondertje nr 3 Actief lid

    24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Had tocg ff gyna gebeld maar die zeiden dat ik gewoon morgen naar de afspraak moest komen omdat ze toch 2 kleine schopjes gegeven had

    Dus doe ik dat maar dan he

    Groetjes
     
  4. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik heb dit heel vaak gehad hoor en rond 26 wk ging ik haar elke dag heel veel voelen maar dan nog de enne dag meer dan de andere. ik heb hiervoor al een paar keer gehad dat ik in 3 dg tijd ofzo maar 1 trapje kreeg en ging me dan echt zorgen maken, de dagen hierna was ze dubbel zo actief en voelde ik haar nog duidelijker en ze vertelde mijn dat het waarschijnlijk groeispuurtjes zijn en dit kost blijkbaar veel energie voor de kleine.
     
  5. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik had het afgelopen weekend.
    Moest een uur op mijn linkerzij (komt er de meeste zuurstof naar de baby) gaan liggen en me concentreren opbeweging. na een half uur kwam er actie. verder moest ik de hele dag een trappelkaart bijhouden. Ik moest de baby uiteindelijk minimaal 10 keer gevoeld hebben.
    Bij twijfel gewoon bellen hoor! Je stelt je nooit aan!
     
  6. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Na een actieve dag, volgen er hier meestal drie hele stille dagen, af en toe een beetje geschuif, meer niet. Alleen de hik, die voel ik wel elke dag.
    Het is ook maar net hoe de kleine ligt, hoeveel je voelt.
    Vertrouw je het niet, altijd de VK bellen!
     
  7. wondertje nr 3

    wondertje nr 3 Actief lid

    24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    bedankt dames jullie stellen me toch meer gerust door jullie reacties


    bedankt
     
  8. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Nog even een stukje van de verloskundige van het forum voor je opgezocht:

    als je de baby niet of minder voelt bewegen dan je gewend bent ( tot 28 weken hoef je de baby nog niet elke dag te voelen, vanaf die tijd wel, tot een week of 36 zul je de baby vrij krachtig voelen bewegen, daarna is er minder ruimte en wordt dat wat minder, maar je moet de baby wel elke dag voelen, zo niet, bel je verloskundige!)

    Aangezien je 25 weken bent nu, hoef je je eignelijk geen zorgen te maken. (lekker gemakkelijk gezegd hè!) ;)
     
  9. wondertje nr 3

    wondertje nr 3 Actief lid

    24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    bedankt femke voor de info
     
  10. Mamary

    Mamary Actief lid

    20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    ik heb ook een eigenwijze baby..

    in het begin voelde ik hem heeel veel , hij schopte mijn hele buik bij elkaar.. maar sinds een paar weken, is hij stukken rustiger ik ben zelf aan de ctg gelegd om te kijken waarom hij zo stil was. alles bleek in orde.. ik voel hem wel elke dag, maar niet meer zo heftig, en nadrukkelijk als voorheen. het is meer een soort schuiven geworden. het echte t rappelwerk voel ik niet meer
     
  11. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Hier ook herkenbaar, de ende dag erg druk, de andere dag erg rustig. Gister voelde ik hem bijna niet, toen voor zekerheid de Angelsounds gebruikt. Had een mooie rustige regelmatige hartslag van 145 per minuut. Verder hoorde ik wel wat geschuif.. Lag dus volgens mij gewoon lekker te slapen. Vandaag weer een drukke dag voor de beeb.. zelfs voor het eerst ook aan de buitenkant gezien!
     

Deel Deze Pagina