Keizersnede en corrigerend ondergoed

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Lov23, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb 23 feb een doop en ik zat eraan te denken om corrigerend ondergoed te kopen... Maar mag ik dat wel al dragen of zit het wel fijn?

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zolang het niet op het litteken zit, ligt het aan jezelf denk ik of je ertgen kan.

Ik had een vreemd gevoel in mijn buik rond de snede (maar ik had een ontsteking gehad) dus dat was niet fijn...heb nog lang wijde onderbroeken en broeken gedragen....

Maar het kan wel hoor! Ligt er echt aan wat je er al aan kan verdragen zelf.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zal het gewoon eens kopen en proberen... Mijn eigen broek deed van de week wel nog wat pijn bij het zitten op de bank.

Maar het kan dus gewoon geen kwaad verder he?

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nee denk ik niet... zolang het litteken niet open gedrukt word, maar corrigerend zit hoog en strak..denk juist dat het wel prettig voelt ;)

5. KimK

KimK Niet meer actief

Ik kon ivm pijn aan het litteken echt een tijdje (6 weken) mijn eigen broeken/ondergoed niet aan. Ik deed mijn zwangerschapsbroeken/ondergoed al die tijd aan. Ik kon dus niks anders aan ha-ha. Hopelijk lukt het jou wel.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ga het gewoon eens proberen.... ;) zit het niet fijn houdt het op.

7. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Ik heb na m'n keizersnede bij de Hema van die corrigerend hemdjes gekocht.
    Zit fijn en had er geen last van rond m'n litteken...

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké thx voor je tip.

9. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    In Brazilie moet je corrigerend onderbroeken dragen ná een ks, dus heb ik gedaan. Ik vond het niet fijn om rond te lopen zonder hem. Ik voelde me als 'alles kon open gaan' ofzo.
    Ik heb al nieuwe gekocht voor die bevallen, kan niet zonder! ;)

10. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ik vond het echt niet fijn, na een paar maanden kon ik zo'n broekje nog niet verdragen. Ik kreeg er pijn in mijn buik van na een paar uurtjes dragen en ik vraag me ook echt af of het wel goed is, want alles wordt behoorlijk in elkaar gedrukt. Maar iedereen zal dat anders ervaren.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Hier kon ik het ook niet verdragen, maar het zal geen kwaad kunnen. Er zijn ook wel vrouwen die een sluitband gebruiken na een ks.

12. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Ik denk niet dat het kwaad kan.. maar of het lekker zit zal ook afhankelijk zijn van hoe gevoelig je litteken nog is..

Deel Deze Pagina