Ik zal een dezer dagen gaan bevallen in het Sophia Kinderziekenhuis. Nu kwam ik zojuist een artikel van 2011 tegen waarin staat dat je ook in het Sophia aangifte kunt doen op bepaalde dagen. Nu ben ik in 2012 ook in het Sophia bevallen, helaas is dat zoontje na 2 dagen overleden dus heeft toen de begrafenisondernemer hem aangegeven e.d Weet iemand of je tegenwoordig nog steeds je kindje in het Sophia aan kan geven? Wij wonen niet in Rotterdam, dus voor ons zou dat ideaal zijn.
Ja dat kan nog, iig toen ik er op 19 mei beviel wel. Ze zijn 2 ochtenden in de week open, ik geloof woensdag en vrijdag maar die dagen weet ik niet meer zeker.
Inderdaad woensdag en vrijdag maar het moet dacht ik wel op afspraak. Bij ons was er op woensdag geen plek meer. Je kan ook iemand naar het gemeentekantoor van Delfshaven laten gaan want dat is vlakbij. Mijn man heeft dat gewoon te voet gedaan. Heel veel succes de komende dagen!
Hetgeen jij naar refereert is dus het betreffende persbericht.. Kan toch zijn dat het inmiddels niet meer is. In 2012 ben ik immers ook bevallen en toen is het niet aangeboden, vandaar mijn twijfel.