Hoi meiden, Wie heeft er enig idee hoe dit soort dingen gaan? Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik in het 3e trimester erg veel migraine gehad. En helaas zijn er geen geschikte medicijnen of pijnstillers tegen te nemen als je zwanger bent, echt een drama! Nu zit ik net in het derde trimester, en heb voor de 2e keer migraine. Ik zie het absoluut niet zitten om weer 3 maanden zo'n drama mee te maken als de vorige keer, en al helemaal niet met een peutertje er nog bij! Zou dit een reden kunnen zijn om in te leiden met 37 weken denken jullie? Alvast bedankt voor je reactie!
Deden ze hier niet. Ik had bij me meisje ook erg last van migraine maar ik moest gewoon doorlopen. Nu is me meisje gelukkig op DE datum geboren en toen was het ook ineens weg heel raar. Maar ik was er wel blij mee! Succes ik weet wat het is!
Bedankt voor je reactie Shania! Ja, ik had het nog 1x (kort) na mijn vorige bevalling.. Volgens mij heeft het met de heftige hormoonschommelingen te maken ofzo. Maar heb jij er toen op aangedrongen bij je VK/GYN? Of 'gewoon' overlegd? Vorige keer ben ik bevallen met 41+5. Pfff... Moet er niet aan denken op deze manier... Tot 37 wk is nog 9+5 , zelfs dat is nog zi'n eind weg....
Ja ik heb aan me vk gevraagd of ze echt niets voor me konden doen. Ik had het toen ook nog eens dubbel op, en voorhoofdsholte en bijholte ontsteking en migraine, ik dacht dat ik gek werd kon wel door de grond zakken van de pijn. Maar me HA wou me niks geven voor me voorhoofdsholteontsteking omdat ik zwanger was. Terwijl ik nu vaak verhalen hoor dat zwangere gewoon antibiotica krijgen die wel in de zwangerschap mag.....Ik moest toch echt zelf door de pijn heen bijten helaas. Ik was echt opgelucht toen ze er was en de pijn verdween! Ja jij moet nog wel even, je kan het altijd vragen aan je vk of gyneacoloog of het mogelijk is. Maar ik denk dat je pas met 37 of 38 weken daar mee kan beginnen, omdat ze nu wel makkelijk kunnen denken dat het tegen die tijd misschien wel over is...Dachten ze bij mij ook maar goed heb er toch een flink aantal weken mee gelopen helaas...Gewoon proberen en mocht je het met 37 of 38 weken echt niet meer trekken, gewoon aan blijven geven, steeds weer blijven melden enz. Misschien dat ze dan wel toegeven. Hier helaas niet maar je kan het altijd proberen. Ze hebben ook niks aan een moeder die kapot is en niet meer kan en dan nog misschien 2 of 3 weken moet wachten en de bevalling helemaal niet meer zal trekken.