Hoi, (weet niet of het in t juiste topic staat anders verplaats maar ) ff vraagje...ik las mee met het verhaal van, (dacht ik), mirandakloppie ivm ibuprofengebruik. Ineens bestond het topic/onderwerp niet meer toen ik een oude link opende omdat ik steeds geen nieuwe had gekregen. Ben erg benieuwd of het nu toch goed afgelopen is. Wie oh wie weet meer? Groetjes, Mili
Ik, miranda is verwijderd van deze site. helaas kon zij in veel gevallen niet normaal reageren naar andere gebruikers toe, naar meerdere waarschuwingen hierover zijn we over gestapt op verwijdering. Of er nu iets was weet ik dus niet maar het verhaal miranda houdt op deze site even op. groetjes
bedankt voor je snelle reactie Natas! oooh oke..vandaar. Dat verklaart een hoop haha. He nou ja wel jammer dat ik nu niet weet hoe het afgelopen is... Hoop goed....
Jah , zou inderdaad heel erg zijn als het mis zou gelopen zijn. Maar ik heb er niet echt veel moeiste mee dat ze weg is van deze site, ze kon soms zo bot en brutaal doen (ook tegen mij! ) Xx.
oh ja nou ja heb ik niet echt gemerkt, haha de een is gewoon feller dan de ander...maar goed als je maar respectvol blijft denk ik. Enneh ihihi ik kan er zelf ook wat van nu met mn hormoontjes die rondvliegen K hoop gewoon voor haar en kindje dat alles oke is...want hoe een stomme actie het ook was...je gunt het niemand