Helaas begint de plek waar mijn hechtingen zaten te ontsteken. Nu heb k als advies gekregen om 3x per dag even in een sodabadje te zitten. Maar welke soda moet ik hiervoor gebruiken en waar kan ik het kopen? Ben gisteren wezen kijken in de winkel maar heb geen flauw benul wat ik nu dus moet kopen.
PS is sowieso handig om in huis te hebben, het ontsmet, maar ik gebruik het ook voor schoonmaak vd vaatwasser en wasmachine. Ook voor bijv de koffiepot (schoonmaken) is het super (koffie en thee-aanslag)
oke dus het is wel de schoonmaaksoda? want die zag k wel liggen, maar k was bang dat t alleen gebruikt werd om schoon te maken. ben een beetje voorzichtig voordat ik een badje neem in een of ander chemisch spul haha.
t is idd de huis tuin en keuken soda die ze ervoor gebruiken mn man heeft heeft een naald in zn teen gehad wat vreselijk ging ontsteken en soda heeft goed geholpen
Jahoor, gewoon de schoonmaak soda. Ik had van de week een ontsteking aan mijn voet, en moest van de ha ook 2 keer per dag een sodabadje gaan nemen. En jawel, ontsteking is weg..
Heeft mijn voorkeur ook t.o.v soda.. biotex is zachter... In de thuiszorg gebruiken we t ook wel, bij bijvb. ingegroeide teennagel die door de pedicure weg gehaald zijn.. Dan mogen de voeten ff in t voetenbadje