Hallo dames, Ik ben 21 mei bevallen via een keizersnede van mijn zoontje.. Nu is bij mij het vloeien nooit veel geweest en was al snel dat ik (bij wijze van) met 1 inlegkruisje de dag zou kunnen redden.. Maar nu heb ik nog steeds een beetje bloedverlies.. Dan weer oud, dan weer rood dan weer niet.. het verschilt echt per dag zo vaag.. Herkent iemand dit? Groetjes Webje
Ik lees even met je mee.. Ik heb ook een ks gehad, 2 dagen bloedverlies, en daarna was het al bijna niks meer. Maar ik merk nu ook dat het per dag kan verschillen. Soms denk ik: Oh nu is het helemaal gestopt. En de dag erna dan begint t weer een beetje.. Denk dat het wel normaal is want je lichaam moet weer wennen natuurlijk..
Hier heeft het ongeveer een week geduurd dat ik iedere dag nog wel wat bloed en wat stolseltjes verloor, daarna was het de ene dag een beetje en de andere dag helemaal niks. In totaal heeft dat bij mij 4 weken geduurd en daarna geen bloedverlies meer. Het was ook wel heel erg afhankelijk van hoeveel ik had gedaan op een dag. Door mijn zware BI heb ik heel veel op bed moeten liggen de eerste tijd, dus misschien dat het daardoor wat sneller herstelde en dat het bloedverlies helemaal over was. Je kunt eventueel ook de gyn of vk erover bellen he als je twijfelt of het wel normaal is.
Ook ik heb een keizersnede gehad, vloeide na een paar dagen nog maar minimaal, maar uiteindelijk heeft dit volgens mij 9 weken geduurd, had er ook dagen tussen dat er niets kwam. Met 8 weken was ik op controle bij de gyn en die zei als het na 12 weken nog zo is moet je even terug komen. Was gelukkig niet meer nodig.
Ik heb precies hetzelfde na mijn KS gehad. Bij mij heeft het zo'n acht weken geduurd. De laatste weken was het soms een dagje helemaal over en daarna vloeide ik een dagje weer wel... Gaat gelukkig vanzelf over
Ik heb 2 weken met inlegkruisjes gelopen, doordat het nog wel een heel klein beetje vloeide. En ook echt wisselend van rood naar niets naar rozig etc. Kraamzorg had bij binnenkomst gelijk al een groot pak kraamverband open getrokken. Nou die was ik echt niet nodig (tenzij ik die een week had kunnen laten zitten ) Met een ks zuigen ze het bloed zoveel mogelijk weg. Tenminste dat zei een verpleegkundige in het zh toen ik ernaar vroeg waarom ik zo weinig vloeide.
Na de keizersnede heb ik wel goed gevloeid in het ziekenhuis nog, was zo vies! Voelde het lopen als ik de kleine de borst gaf.. Maar ben 'blij' te horen dat meerdere dit hebben het is dus gewoon afwachtten tot het echt over is.. En dan de menstruatie weer afwachtte.. Zo blijf je bezig hihi