Hier zegt het helemaal niets. De eerste was ingedaald met 30 weken en bevallen met 40w6d De tweede was ingedaald met 27 weken en bevallen (ingeleid) met 41w3d.
Nog maanden! Indalen was al rond de 30 weken beide keren, eerste keer met 41 weken bevallen en nu ben ik bijna 40 weken en nog steeds geen bevalling in zicht.
Tja... hier was alleen dochter ingedaald (weet zo even niet wanneer) maar die kwam pas met 41+5 aanzetten... De eerste (knul) was niet ingedaald en kwam met 40+2 de derde (knul) was ook niet ingedaald en kwam met 39+1... het zegt dus echt helemaal niets!!
Ben zelf uitgerekend de 10e januari via de status van de verloskundige , de datum die ik hier heb staan klopt ook wel hoor alleen een paar dagen eerder ivm toen de dag dat ik mezelf had getest dat ik zwanger was , vandaar.
tja dat schiet ook niet op he, gewoon te koud denk ik om naar buiten te komen die kleine eigenwijs denk ik dan maar ???? hou nog even vol , doe ik ook maar is wel moeilijk hoor heb niet zoveel geduld daarvoor snap ie ! gr jmm