Het is nu bijna 2,5 maand geleden dat ik ben bevallen met een keizersnede. De eerste 5 weken heb ik wat gebloed, maar niet eens echt veel. Na de eerste week voldeed een inlegkruisje al. Daarna is het vloeien helemaal gestopt. Nu 2,5 maand later zat ik gisteravond op de wc, en ineens voelde ik iets vanuit mijn baarmoeder naar beneden gaan zegmaar. Ik voelde daar ineens iets, dus met een wcpapiertje dat 'opgevangen'. Het was een grote slijmprop. Het was iets groter dan een pingpongbal en was best stevig van structuur. Ik heb voor de bevalling trouwen GEEN slijmprop gehad, het was een geplande keizersnede. Dus ik kan niet vergelijken met de slijmprop voor de bevalling. Maar dit vond ik behoorlijk viezig... Was een beetje lichtroze-gelig van kleur, ondoorzichtig, en best stevig. Sinds gisteren heb ik continu een gevoel dat ik ongesteld moet worden.. maar ik bloed verder niet. Wel was ik vandaag weer zo'n slijmding verloren, maar dan wat kleiner... Kan dit allemaal een voorbode zijn op een ongesteldheid, of is het iets anders? Ik ben de laatste dagen ook echt doodmoe, kan echt ieder moment slapen. En ik heb last van hoofdpijn, en dan nu ook last van buikpijn.. dus ik zit niet lekker in mijn vel....
Hoi, wat jij beschrijft klink meer als een stolsel. (gestold bloed) ik had er 1 zo groot als een halve tennisbal. schijnt gewoon normaal te zijn na de bevalling maar het ziet er wel eng uit zo'n groot ding. hoewel ze bij jou anders van kleur zijn mijne waren rood.
Ik heb precies hetzelfde gehad wat jij beschrijft... niet veel gebloed de eerste paar weken, maar een maandje later ook opeens dat rare gelige slijm... vervolgens werd ik wel heel erg ongi, en voldeed een inlegkruisje echt niet! ben al 1,5 week ongi, tis nu bijna over godzijdank... maar het was echt heel erg.. let maar op! ik denk dat jij ook ongi gaat worden! liefs..
bij een natuurlijke bevalling verlies je je slijmprop omdat je baarmoeder mond open gaat staan. bij een geplande keizersnee gebeurt dat natuurlijk niet waardoor de slijmprop soms gewoon kan blijven zitten totdat je weer ongesteld gaat worden. dus was je nu hebt verloren is echt je slijmprop die je baarmoedermond in de zwangerschap afsloot
Dat hoeft dus ook niet altijd, want ik heb geen geplande keizersnede gehad Maar het klopt wel wat je zegt. vaak is dat wel zo. groetjes!