Hallo daar, fijn dat jullie even de tijd nemen om mijn problemen te lezen: op 15 november vorig jaar zijn we gestopt met de pil, heb daarn keurig een ontrekkingsbloeding gehad. Na 86 dagen werd ik uit mezelf ongesteld, dit heeft met tussenpozen van soms één a twee dagen ongeveer 4,5 maand geduurd voor het weer uitzichzelf stopte. Heb ondertussen meerdere kuurtjes gehad om het te stoppen, hielp niet. Ben ge-echo't, niks te zien, allemaal gezond. Ze konden het niet verklaren. Inmiddels lijkt het erop dat ik weer een beetje een echte cyclus heb, weekje bloeden, dan weer een tijdje niet. Aangezien het een beetje ergens op begint te lijken heb ik bij deze 'cyclus' opgeschreven wanneer de eerste dag van het bloeden was. Dit was op 25 juni. Net even opgezocht, op basis van een 28 dagen cyclus heb ik mn eisprong op de 15de. Ik weet dat dit niet altijd zo is hoor, maar dit was met de calculator, dus een schatting. Volgens de calculator zou ik woensdag mn eisprong moeten hebben, echter had ik gister wat bruine rommel verloren, dit lijkt nu weer gestopt te zijn, het was echt maar heel weinig. Ik baalde gisteren al, was weer bang dat ik weer zou gaan bloeden Dat was weer een heel verhaal, maar zijn er meer dames die dit soort cyclussen hebben? Gaat dit er op lijken dat ik een fatsoenlijke cyclus heb?
Wat vervelend zeg ,je leest het wel meer op het forum zeker na het stoppen met de pil. Zelf ben ik een "gelukkige" die na 32 dagen ongi werd (hoop dat t zo blijft) misschien kun je ovulatietestjes gebruiken om het beter te kunnen bepalen wanneer je je ei hebt en temperaturen (dat tempen vind ik zelf een gedoe en doe dat dus niet)
Als ik heel eerlijk ben heb ik geen zin om te gaan tempen en ovu testjes te gaan doen. Wij willen gewoon lekker ontspannen klussen zonder dat daar druk achter staat. Ik hou in ieder geval het bloedverlies in de gaten, net ook weer wat rommel verloren. Het zal dus wederom geen normale cyclus gaan worden. Het vervelende is dat ik een echo heb gehad en dat alles gewoon gezond en in orde is. Dit konden ze niet verklaren