Nouja de titel zegt het al, ik heb de laatste paar weken een paniekerig gevoel als ik seks heb met mijn partner. Ik krijg tijdens de seks ineens het bange gevoel dat er ook een baby uit moet komen, en daar wordt ik heel angstig van. Kent iemand dit?
Angst voor de bevalling komt vaak voor, maar het lijkt me erg vervelend om daarmee geconfronteerd te worden als je juist iets fijns met je partner beleeft. Het is een knip in je hoofd die alleen jij kunt maken.
Bedoel je dat de sex zelf wat veel is op zich(bvb iets pijnlijker dan normaal) dat je bang hebt dat DAAR zoiets groot moet uitkomen. Nuja ik heb dit toch dan denk ik "wha die piemel doet al genoeg pijn ik wil daar geen 4 kilo baby uitpersen !" haha Ook dat gevoel met zijn drieën te zijn,dat heb ik ook...beetje creepy.
Hier ook inderdaad het gevoel dat we met zijn drieën zijn...mijn partner heeft daar gelukkig geen last van, maar ja, ík voel haar wel schoppen...Ik merk nu wel, omdat ze ingedaald is, dat het wat gevoeliger is en ik wat banger ben dat ie haar raakt of zo. Geen idee hoe laag ze ligt en of vl er bij kan zeg maar....
No worries...die kleintjes zitten goed beschermd. Maar dat het allemaal wat gevoeliger wordt is een feit. Hier wordt de kleine erg rustig. Lief zegt ook: tja: we schommelen hem in slaap Nu ben ik straks voor een tweede maal aan de beurt, maar ik moet eerlijk zeggen dat voor mij bevallen en vrijen toch écht twee heul verschillende dingen zijn. Gelukkig hem ik dan ook niet te maken gehad met dergelijke gevoelens. Maar kan me voorstellen dat het lastig is.
Dat bedoel ik ja! Mijn partner laat zich soms ook een beetje meeslepen en is dan wat ruiger dan de bedoeling is. Nu is alles daar beneden ook wat gevoeliger merk ik. Maar net zoals je zegt....een piemel doet soms al pijn...laat staan een baby.. Zucht....hoop dat deze angst weg zakt
Haha idd is allemaal gevoeliger daar. Ik heb nogmaar 2 maal sex gehad hierdoor omdat ik echt zoiets heb van 'Auw!' voelt gewoon niet zo leuk aan daar. Precies of alles te nauw is en achteraf gaat het nog branden ook. En ventje is eentje die ook liever wat sneller doet als het echt leuk wordt voor hem en dan denk ik 'komaan! Maak het nu aaaaaaf dit doet zeeeeer.' hij denkt dan dat ik kreun van plezier haha maar als ik dit zeg dan knapt het af en duurt het nog langer. Erg eh Volgens de gyn is het mijn eigen schuld,ik span mijn spieren op zegt hij omdat ik niet tegen het idee kan dat hij zo dicht bij de baby komt maar ja ik voel gewoon die stoten precies tegen de baarmoeder komen en als je kleine dan begint te schoppen..zo erotisch is het dan ook weer niet voor mij hoor En ben van mezelf al nauw trouwens dus ja er komen wel horrorbeelden in mijn hoofd bij de bevalling dan