Ben wel benieuwd of ik de ks ga halen. Ben vanochtend de slijmprop verloren. Er is dus al iets ontsluiting.
Roxy je zal er ook wel echt aan toe zijn nu he... Melissa wie weet! Hoeft niet perse een begin te zijn he....
Haha ja Lov idd, maaaar zoals gezegd: ik ga doorzetten nog die 1,5 week! Het scheelt dat ik eerder wordt opgenomen, gewoon voor mijn eigen gemoedrust dat ik zeker weet dat ik zo gezond mogelijk de operatie inga... Voor ons allemaal is het nu echt nog weekjes werk hé! Spannend! Ik denk wel dat ik de datum gewoon ga halen, heb wel last van rugweeen en harde buiken, maar voor de rest alles rustig. Vind het wel altijd vervelend die laatste weken dat het kindje minder beweegt... Maarja dat hoort erbij hé!
Hier ook veel harde buiken....maar ja wat zegt dat he Nog even en dan zijn onze wondertjes er het komt opeens zo dichtbij he
Spannend hoor! Ook omdat je nu echt naar een datum toe leeft een weet dat dat het ook wordt. Ik geniet alvast met jullie mee
Ja echt dichtbij komt het nu... Vind het ook wel een vreemde gewaarwording. Vorige keer ging ik echt uit van een natuurlijke bevalling en werd het een spoedsectio. En nu leef je echt naar de keizersnede toe. Gek en apart maar wel fijn voor mezelf. Doen jullie trouwens nog speciale dingen voor de operatie? Ik weet de vorige keer dat ik echt heel lang niet naar wc kon (eerste 5 dagen ofzo?), dus ben nu al aan t nadenken om maar volgende week flink vezels te gaan eten haha. Ook drink ik elke ochtend een glas jus d'orange met Roosvicee Ferro ivm tegengaan bloedarmoede. Haha mutserig hé? Maarja baat t niet dan schaadt t niet, toch?
Hier geen last van slecht naar de wc kunnen.... Slik omeprazol voor het maagzuur en ik krijg daar juist last van diarree ... Ook niet fijn trouwens.. Dat geplande is trouwens ook wel handig als je al kids hebt Mamavanjuul hahahaha geniet jij maar lekker mee
Ah bah nee diarree is ook echt vervelend! Nou vorige keer was het dus omdat ik die sectio had dat ik daarom niet meer kon gaan. Uiteindelijk van die zakjes en alles gehad, maar hoop dat als ik er nu beetje rekening mee hou dat t helpt... Zul je zien dat ik volgende week alleen maar trek in patat en pizza heb Ja toch wel fijn zo gepland idd, vooral met nog een 1-jarige dreumes hier haha! Wel een gezellig kletstopic zo over de ks haha!
Ja leuk he Ja kan een van de bijwerkingen zijn en helaas vaker last van. Klopt lees ik vaker dat je na een keizersnede last kan hebben, maar daar hebben ze in het zk toch ook vast iets voor
Spannend voor ons allemaal hihi. Wel apart dat ik als enige de dag van te voren word opgenomen want ik voel me prima eigenlijk. Zal beleid van het ziekenhuis zijn denk ik dan maar. Begin nu wel de dageb af te tellen hihi, maandag melden om 14 en dinsdag de keizersnede, weet niet hoe laat!
Mijn vorige bevalling is geeindigd in een spoed sectio. Nu loop ik overtijd en mag het zelf proberen. Echter ben ik maandag nog niet bevallen (41+1) dan is de kans groot dat ik alsnog ingepland wordt. Elke dag dat ze nu nog blijft zitten verkleind mijn kans op een natuurlijke bevalling. Ze zit nog zo hoog dat zelfs mijn gyn moet lachen als hij haar hoofdje voelt. Inleiden heeft dus geen nut. En tot op dit moment nog weinig activiteit qua harde buiken of ander gerommel. Gisteren nog ctg gehad en geen actie nog. Dus ik mag nog 4 dagen wachten of ik wel of niet ingepland ga worden.
Klopt ze zit dusdanig hoog dat inleiden geen toegevoegde waarde heeft... en er maar een hele kleine kans is dat dat zin heeft en gaat leiden naar een vaginale bevalling... Ook gezien de historie met mijn zoontje waarop 15 uur volle weeen geleid heeft tot 3 cm ontsluiting
Ik ben morgen aan de beurt en enorm zenuwachtig!! Het ging goed tot nu, hehe.. De spanning is te snijden, maar kan voorlopig nog ni slapen. Morgen gaat de wekker om 5u, maar ja, als klaas vaak ni kopt, heeft slapen gaan geen zin. Nog effe genieten van doritos met kaasdip, want wie weet om hoe laat ik morgen pas eten krijg. Keep your fingers crossed!