BH aan bij keizersnede?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Koraal82, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.288
    1.444
    113
    Ik vroeg me af of je bij de keizersnede een bh aan hebt? Ik heb al een keer een keizersnede gehad maar kan het me niet meer herinneren. Ik vroeg me dit af omdat ik nogal veel last heb van lekkende tepels en dan zit dat operatiehemd na 5 minuten al helemaal onder de natte plekken :$. Ik schaam me dan dood.

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Denk niet dat dat mag, keizersnede is een operatie en dan zijn dat soort dingen belemmerend.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.471
    113
    Nee, mag niet, maar ik denk dat niet dat verpleegkundigen/artsen daarvan opkijken, al kan ik mij voorstellen dat het voor jezelf wel beschamend kan voelen.

4. Bayja

Bayja Lid

20 mei 2014
    51
    7
    8
    Nee alles moet uit op OK, alleen operatiehemd, dit ivm kans op infecties etc. Niet druk over maken hoor, dat vinden ze helemaal niet raar! En daarbij is het iets heel natuurlijks, dat vinden ze echt niet gek!

5. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bh zal niet mogen maar vraag bij je opname even om opties die wel kunnen
    verpleegkundigen zijn erg meedenkend wie weet is er iets wat wel een.optie is.
    Al zullen ze echt niet raar opkijken het is voor je eigen gevoel

6. LaRambla

LaRambla Actief lid

15 jan 2015
    292
    4
    18
    West-Brabant
    Nood. Zijn ook erg mooie foto's geworden hahaha

7. LaRambla

LaRambla Actief lid

15 jan 2015
    292
    4
    18
    West-Brabant
    Zo charmant was het sowieso niet met je katheter in je nakie op de tafel moeten klimmen.. Hahaha ik kon me er niet druk om maken. Mijn enige gedacht was. Get that baby out! 😜

8. Kaatje112

Kaatje112 Lid

30 dec 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    T is niet alleen omdat t de kans op infectie verhoogd, maar ook omdat er vaak ijzeren onderdelen in een beha zitten (tijdens de operatie worden er bloedvaatjes dichtgebrand m.b.v. elektriciteit. Op de plaats van de ijzeren delen van je beha kunnen dan brandplekjes ontstaan). Verder zit een beha gewoon ook in de weg bij het steriel afdekken van de buik en bij het plaatsen van ecg stickers (meten hartactiviteit) en zetten van ruggeprik. Om diverse redenen dus.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt om behaloos te moeten, maar geloof me, dat is voor ok personeel echt de normaalste zaak.

9. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.288
    1.444
    113
    Thnx voor jullie reacties. Ja kan me voorstellen dat ze daar wel wat gewend zijn :). Vind het alleen zo vies uitzien als je allemaal van die natte vlekken bij je boobs hebt. Maar ja wat jullie ook al zeggen ik lig er dan toch al niet zo heel florisant bij met een kather in mijn nakie en make-uploos.

10. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.315
    2.598
    113
    Met zo'n bevalling lek je toch al aan alle kanten bloed, vruchtwater. Beetje borstvoeding zullen ze niet van opkijken.
    Echt toch ook niet lekker als je de kleine op je borst krijgt.

11. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Hoi,
    Ik mocht beidde keren mijn bh aanhouden onder het operatieshirt!

12. Kaatje112

Kaatje112 Lid

30 dec 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi taartje,

ik heb in veel ziekenhuizen op de ok gewerkt, maar nergens was dat toegestaan.
    Zal dan echt uitzondering op de regel zijn geweest.

Deel Deze Pagina