Wie zou er ingeleid worden en is uiteindelijk nog zelf bevallen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Kylie1986, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Wie zou er ingeleid worden met 42 weken en is uiteindelijk nog zelf bevallen?

Deze jongen zo 12-06 met een ks gehaald worden, vanwege stuitligging.
    Met ruim 37 weken is hij zelf nog gedraaid, dus ging de ks niet door.

Tot nu toe wil de kleine ook niet indalen, dus ben niet te strippen.
    Ben vandaag voor de laatste keer bij de vlk voor controle geweest en heb nu voor a.s. dinsdag een afspraak bij de gyn.
    Daar moet ik eerst 30 min aan de CTG, daarna door naar de gyn waar ze een echo maken en er bekeken wordt wanneer in ingeleid wordt.
    Dat zou uiterlijk zaterdag zijn, dan ben ik 42 weken.
    Ik hoop dat ze me eerder (ook al is het maar een paar dagen eerder) inleiden. Loop vanaf week 8 van de zwangerschap met BI en zit vanaf 20 weken volledig in de ziektewet.
    Vooral de nachten zijn drama, wordt wakker van de pijn en slaap niet door.

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik ging bij A ingeleid worden op 40 weken precies , afspraak was gemaakt op 39 weken , en bevalling is spontaan begonnen op 39+2 ;)
    had er vrede mee genomen dat ik moest wachten tot de afgesproken datum en had plannen gemaakt voor het laatste weekendje alleen nog wat te doen , maar dat is niet door kunenn gaan :D

succes meid !!

3. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Geen ervaring... Maar ben je nog niet bevallen meid... Acupunctuur heeft dus niets uitgehaald?! Hopelijk komt de baby toch echt nog snel uit zichzelf!!

4. Kylie1986

Nee, behalve een hele hoop gerommel helemaal niets :)

5. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik zou met 39 weken ingeleid worden.. bleek nog niet inleidbaar en kreeg tabletjes.. kon wel paar dagen duren... jaa daar dacht onze dame anders over.. toen ik 's middags wou douchen kwam ik in een weeënstorm en 3,5 uur later is ze tegen verwachting van iedereen in spontaan geboren..

6. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    de tabletjes bleken geen effect te hebben op ontsluiting.. .ik bleef steeds op krapep 1cm zitten...

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik liep 8 dagen overtijd bij de laatste controle bij de verloskundige. Strippen was nog niet mogelijk, alles zat muurvast en potdicht. Ze heeft toen een afspraak voor me ingepland in het ziekenhuis voor CTG en echo bij 10 dagen overtijd, dat is blijkbaar standaard. Dan zou er ook evt. een datum voor inleiden afgesproken worden, waarschijnlijk op de 11e of 12e dag overtijd (voor het weekend). Gelukkig is de baby toen nog op de 9e dag uit zichzelf gekomen.

8. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Ik zou ingeleid worden op een vrijdagochtend met 42 weken en de nacht er voor (donderdag op vrijdagnacht) begonnen de weeën spontaan. Dus t kan nog ;) succes met de laatste loodjes.

9. Kylie1986

Positieve verhalen dus :)
    Ze hebben me 1,5 week geleden getoucheerd en toen was m'n bmm wel aan het verweken, maar geen ontsluiting.. De keren daarop was hij weer niet ingedaald..

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Met 39 weken heeft de gyn het inleiden bespreekbaar gemaakt, vanaf week 41 mocht het en vanaf 42 moest het.
    Ik wist het nog niet. In de nacht van 4 op 5 dec begon het te rommelen en dit heeft 2 dagen aan gehouden. Voorweeën om de 7 minuten, maar geen ontsluiting.
    Tijdens de laatste controle heb ik huilend de gyn gevraagd om me in te leiden. Ik kon niet meer! Ik moest me s morgens 7 dec (precies 41 weken) rond 6.30 melden bij de verloskamer. Maar we waren er al om half 6! Ik had 3cm :) inleiden is niet nodig geweest.

11. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik zou op vrijdag naar de gyneacoloog gaan (met 41 weken) om alles te controleren en inleiden te bespreken. Uiteindelijk waren me vliezen die ochtend gebroken en ben ik de volgende ochtend bevallen...

Succes!!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    Ik zou op maandag worden ingeleid (41w5d), vliezen braken spontaan op vrijdagavond, er kwamen geen weeën, dus zou toen op zondagochtend ingeleid worden.
    Echter, in de nacht van zatzon begon de bevalling spontaan en ben ik om 7:21 bevallen, terwijl ik om 7:30 ingeleid zou worden.

Leuke was dat ik mijn moeder dus al om 7:30 kon bellen dat ze er al was:)

13. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Al veel positieve verhalen, en nog eentje erbij :)

Hier al hele zwangerschap bij de gyn en bij de controle met 41+4 was alles nog prima in orde met mij en zoon en zei de gyn zelfs: "tot vrijdag" (dan zou ik 42 weken zijn en ingeleid worden. Gyn dacht echt dat zoon niet spontaan zou komen, zo goed had hij het nog bij mij).

Toch zijn die nacht spontaan de weeën gekomen en is zoon met 41+5 dus spontaan geboren, gelukkig!

Heel veel succes met de allerlaatste loodjes!

14. Kylie1986

Ben benieuwd dames :)

15. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ben je nog niet bevallen meid?! Jeee, schiet niet op hè?! Hoe is het met je moeder?

16. Kylie1986

Ze is nog erg moe..

En nee, nog steeds bib.. Morgen naar de gyn.
    Vlk is net geweest omdat ik dacht vruchtwater te verliezen.. Ze heeft onder de microscoop gekeken, maar was toch afscheiding (wel erg veel en raar ruikend, ik herkende het niet).. Goede nieuws is dat hij wel goed is ingedaald nu, dus ze komt zo terug om te kijken of ik nu wel te strippen ben.

17. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant

Hier precies hetzelfde verhaal...

18. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Hopelijk haalt het wat uit!! En fijn dat de baby wel goed ingedaald is, laat het dan maar gebeuren hè?! Succes!

19. Kylie1986

Nou, ik ben gestript,.. Had goede 2 vingers ontsluiting, ze kon het hoofdje goed voelen en ze had meteen bloed aan de handschoen..Nu afwachten

20. Kylie1986

Vannacht is het rustig geweest, ben alleen vanmorgen de slijmprop verloren.
    Moet om half 11 aan de ctg en daarna door naar de gyn

Deel Deze Pagina