Verdrietig, sorry klaagtopic

Discussion in 'De bevalling' started by Sophiaatje, Dec 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Hallo lieve meiden,

Ik zit nu op 39+2, sowieso niet verwacht..
    Kindje 1 met 37+5 kindje 2 met 39.
    Me 2e meisje kwam dus razendsnel op de wereld opzich prima maar zo heftig ook door me vk toendertijd (heb er een topic over)
    Inmiddels heb ik zoiets "ach laat maar komen!!" Ik kan me gek maken maar wat heb ik er aan.
    Had dus alleen maar gezonde spanningen zoals iedereen heeft..
    Maar nu had ik gisteren ruzie met iemand en kreeg van alles naar mijn hoofd uiteindelijk heb ik gezegd t gesprek te stoppen en ik kreeg "mag hopen dat je overlijd tijdens je bevalling" ze is vast super jaloers.. Maar dit greep me zo ik lig er wakker van en denk er aan ik huil er steeds om en droomde dat het echt mis ging.. Ja straks ga ik echt dood en dan? En dan..
    Jeetje t heeft echt een grote knal gegeven, het spijt me ik ben er kapot van sowieso dat iemand mij dit gezegd heb.. Ik ben kapot ik ben verdrietig. Wou het toch even kwijt en ik hoop dat ik zsm kan zeggen dat ik me zoontje in me armen heb. Ik geniet van me meisjes en kijk ze steeds aan met de gedachten "ik wil jullie niet kwijt" .. Ik draai helemaal door heb ik door. 😭

2. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

Mar 28, 2015
    452
    6
    18
    Female
    Jeetje wat een nare opmerking. Snap dat je daar mee zit, maar ook de hormonen en spanning doen veel met je. Probeer rationeel te blijven en houd de moed erin. Tuurlijk wil je dat alles goed gaat bij je bevalling en gelukkig is de kans dat er iets gebeurt superklein. Die persoon zou ik nog eens laten weten dat zo'n opmerking verschrikkelijk is. Het liefst openbaar op Facebook ;)

3. Elsa86

Elsa86 VIP lid

Jun 30, 2014
    6,569
    3,507
    113
    Wow wow wow, dat iemand zoiets überhaupt durft te zeggen. Wat is dat voor idioot figuur?? Sorry, maar dat wens je je ergste vijand toch niet toe??

Meid, laat je niet gek maken. Je moet maar zo denken: die persoon is niet wijzer.

Sterkte en ik hoop dat je snel je zoontje in je armen hebt en volop kunt gaan genieten.

4. Sophiaatje

Heb vaker dingen naar m'n hoofd gekregen.. Nu nr geblokt.. Fb etc etc noem maar op. Ben d'r echt kapot van en inderdaad die rot hormonen ook en ik heb t al 2x geflikt ik kan t!! Maar pff ik ben er zo kapot van.. Ik denk dat als ik dit na me bevalling lees ik me rot lach.. Behalve dan die opmerking want dat zal ik nooit vergeven.

5. Sophiaatje

Ik ben ook nog is iemand die in beelden denkt.. En krijg er dan letterlijk nachtmerries van. Ik hoop het ook :)

Share This Page